Perchè e batterie di lithium necessitanu esperimenti di anziane è monitoraghju?Chì sò l'articuli di prova?

L'esperimentu di l'invechjamentu è a rilevazione di l'invechjamentubatterie di lithium-ionsò per valutà a vita di a bateria è a degradazione di u rendiment.Questi esperimenti è rilevazioni ponu aiutà i scientisti è l'ingegneri à capisce megliu i cambiamenti in e batterie durante l'usu è à determinà l'affidabilità è a stabilità di e batterie.
Eccu alcuni di i mutivi principali:
1. Evaluate a vita: Simulendu u prucessu di carica è scaricamentu di u ciculu di a bateria in diverse cundizioni di travagliu, pò esse inferitu a vita è a vita di serviziu di a bateria.Cunducendu esperimenti di anziane à longu andà, a vita di a bateria in usu reale pò esse simulata, è a prestazione è a capacità di sbiadimentu di a bateria pò esse rilevata in anticipu.
2. Analisi di a degradazione di u rendiment: L'esperimenti di l'anzianu ponu aiutà à determinà a degradazione di u rendiment di a bateria durante u prucessu di carica è scaricamentu di u ciculu, cum'è a diminuzione di a capacità, l'aumentu di a resistenza interna, ecc. .
3. Valutazione di a sicurità: L'esperimenti di l'anzianu è a rilevazione di l'anzianu aiutanu à detectà i pussibuli periculi di sicurezza è i malfunctions chì ponu accade durante l'usu di a bateria.Per esempiu, l'esperimenti di l'anzianu ponu aiutà à scopre u funziunamentu di sicurezza in cundizioni cum'è a carica eccessiva, a scarica eccessiva è a temperatura alta, è à migliurà ancu u disignu di a bateria è i sistemi di prutezzione.
4. Disegnu ottimizatu: Cunducendu esperimenti di anziane è a rilevazione di l'anziane nantu à e batterie, i scientisti è l'ingegneri ponu aiutà i scientisti è l'ingegneri à capiscenu e caratteristiche è mudificà i mudelli di batterie, migliurà cusì u prucessu di cuncepimentu è di fabricazione di batterie è migliurà u rendiment è a vita di a bateria.
In riassuntu, l'esperimenti di l'anzianu è a rilevazione di l'anziane sò assai impurtanti per capiscenu è valutà u rendiment è a vita di e batterie di lithium-ion, chì ponu aiutà à cuncepisce megliu è aduprà e batterie è prumove u sviluppu di e tecnulugii cunnessi.

300

Chì sò e prucedure di l'esperimentu di l'anziane di a batteria di lithium è e teste di prughjettu?
Attraversu a prova è u monitoraghju cuntinuu di e seguenti prestazioni, pudemu capisce megliu i cambiamenti è l'attenuazione di a bateria durante l'usu, è dinò l'affidabilità, a vita è e caratteristiche di prestazione di a batteria in cundizioni di travagliu specifiche.
1. Fading di capacità: Fading di capacità hè unu di i principali indicatori di a diminuzione di a vita di a bateria.L'esperimentu di l'invechjamentu eseguirà periodicamente cicli di carica è scarica per simulà u prucessu ciclicu di carica è scaricamentu di a batteria in usu propiu.Evaluate a degradazione di a capacità di a batteria misurandu u cambiamentu di a capacità di a batteria dopu ogni ciclu.
2. Ciclu di vita: Ciclu di vita si riferisce à quanti cicli cumpleti di carica è scaricamentu di una bateria pò esse sottumessi.L'esperimenti di l'anzianu realizanu un gran numaru di ciculi di carica è di scaricamentu per evaluà a vita di u ciclu di a bateria.Di genere, una bateria hè cunsiderata chì hà righjuntu a fine di a so vita di u ciclu quandu a so capacità decade à un certu percentinu di a so capacità iniziale (per esempiu, 80%).
3. Aumentu di a resistenza interna: a resistenza interna hè un indicatore impurtante di a bateria, chì affetta direttamente l'efficienza di carica è scaricamentu di a bateria è l'efficienza di cunversione d'energia.L'esperimentu di l'anzianu evalua l'aumentu di a resistenza interna di a batteria misurandu u cambiamentu di a resistenza interna di a batteria durante a carica è a scarica.
4. Prestazione di sicurezza: L'esperimentu di l'anzianu include ancu a valutazione di u rendiment di salvezza di a bateria.Questu pò implicà a simulazione di a reazione è u cumpurtamentu di a bateria in cundizioni anormali, cum'è a temperatura alta, a carica eccessiva è a scaricamentu eccessiva per detectà a sicurità è a stabilità di a bateria in queste cundizioni.
5. Temperature features: Temperature hà un impattu impurtante nantu à u funziunamentu di a bateria è a vita.L'esperimenti di l'anzianu ponu simulà u funziunamentu di e batterie in diverse cundizioni di temperatura per valutà a risposta di a batteria è u rendiment à i cambiamenti di temperatura.
Perchè a resistenza interna di una bateria aumenta dopu avè usatu per un periudu di tempu?Chì serà l'impattu ?
Dopu chì a bateria hè usata per un bellu pezzu, a resistenza interna aumenta per via di l'anziane di i materiali è a struttura di a bateria.A resistenza interna hè a resistenza scontru quandu u currente passa per a bateria.Hè determinata da e caratteristiche cumplesse di u percorsu conduttivu internu di a bateria cumpostu di elettroliti, materiali di l'elettroliti, cullettori di corrente, elettroliti, etc. U seguente hè l'impattu di a resistenza interna aumentata nantu à l'efficienza di scaricamentu:
1. Caduta di tensione: a resistenza interna pruvucarà a bateria à pruduce una caduta di tensione durante u prucessu di scaricamentu.Questu significa chì a tensione di output attuale serà più bassa di a tensione di circuitu apertu di a bateria, riducendu cusì a putenza dispunibile di a bateria.
2. Perdita di energia: A resistenza interna pruvucarà a bateria per generà calore supplementu durante a scaricazione, è questu calore rapprisenta a perdita di energia.A perdita di energia riduce l'efficienza di cunversione di l'energia di a bateria, facendu chì a bateria furnisce un putere menu efficace in e stesse cundizioni di scaricamentu.
3. Reduced power output: A causa di l'aumentu di a resistenza interna, a bateria averà una caduta di tensione più grande è una perdita di putenza quandu emette una alta corrente, chì pruvucarà chì a bateria ùn sia incapace di furnisce in modu efficau a putenza alta.Dunque, l'efficienza di scaricamentu diminuisce è a capacità di putenza di a bateria diminuisce.
In breve, l'aumentu di a resistenza interna farà diminuisce l'efficienza di scaricamentu di a batteria, affettendu cusì l'energia dispunibule di a batteria, a putenza di putenza, è u rendiment generale.Dunque, riducendu a resistenza interna di a bateria pò migliurà l'efficienza è u rendiment di scaricamentu di a bateria.


Tempu di post: 18-novembre-2023