A diffarenza trà u BMS di almacenamiento di energia è u BMS di putenza in u Sistema di Gestione di Batteria Daly

1. I pusizioni di batterie è i so sistemi di gestione in i so sistemi rispittivu sò diffirenti.

In usistema di almacenamentu di energia, a bateria di almacenamiento d'energia interagisce solu cù u cunvertitore di almacenamiento d'energia à alta tensione.U cunvertitore piglia a putenza da a rete AC è carica u pacchettu di batterie 3s 10p 18650, o u pacchettu di batterie furnisce u putere à u cunvertitore, è l'energia elettrica passa per u cunvertitore cunvertisce AC in AC è u manda à a griglia AC.

Per a cumunicazione di u sistema di almacenamentu d'energia, u sistema di gestione di a batteria hà principalmente relazioni d'interazzione d'infurmazioni cù u sistema di dispatching di stazioni di energia di cunvertitore è di almacenamentu di energia.Da una banda, u sistema di gestione di a bateria manda infurmazione di statutu impurtante à u cunvertitore per determinà l'interazzione di l'alta tensione;da l'altra banda, u sistema di gestione di a bateria manda l'infurmazione di monitoraghju più cumpleta à u PCS, u sistema di pianificazione di a stazione di energia di almacenamiento d'energia.

U BMS di i veiculi elettrici hà una relazione di scambiu di energia cù u mutore elettricu è u caricatore à alta tensione;in termini di cumunicazione, hà u scambiu d'infurmazioni cù u caricatore durante u prucessu di carica.In tuttu u prucessu di applicazione, hà a cumunicazione più dettagliata cù u cuntrollu di u veiculu.Scambiu d'infurmazioni.

640

2. Strutturi lògichi di hardware diffirenti

U hardware di i sistemi di gestione di l'almacenamiento d'energia generalmente adopta un mudellu di dui strati o trè strati, è i sistemi più grande tendenu à avè un sistema di gestione di trè strati.

U sistema di gestione di a bateria di l'energia hà solu una strata di sistemi centralizzati o dui distribuiti, è ùn ci hè basicamente una situazione di trè strati.I vitture chjuche utilizanu principalmente un sistema di gestione di a batteria centralizatu à un stratu.Sistema di gestione di batterie di energia distribuita in dui strati.

Da una perspettiva funziunale, i moduli di u primu è di u sicondu stratu di u sistema di gestione di a bateria di almacenamentu d'energia sò basicamente equivalenti à u modulu di acquisizione di u primu stratu è u modulu di cuntrollu principale di a seconda capa di a bateria di energia.U terzu stratu di u sistema di gestione di a bateria di almacenamentu d'energia hè un stratu aghjuntu nantu à sta basa per affruntà a scala enormosa di batterie di almacenamentu d'energia.

Per utilizà una analogia chì ùn hè micca cusì appruvata.U nùmeru ottimali di subordinati per un manager hè 7. Se u dipartimentu cuntinueghja à espansione è ci sò 49 persone, allora 7 persone anu da sceglie un capu di squadra, è poi designà un manager per gestisce questi 7 capi di squadra.Al di là di e capacità persunali, a gestione hè propensa à u caosu.Mapping à u sistema di gestione di a bateria di almacenamiento d'energia, sta capacità di gestione hè a putenza di calculu di u chip è a cumplessità di u prugramma software.

3. Ci sò diffirenzii in protokolli di cumunicazione

U sistema di gestione di a bateria di almacenamentu d'energia basamente usa u protocolu CAN per a cumunicazione interna, ma a so cumunicazione cù l'esternu, chì si riferisce principarmenti à u sistema di spedizioni di stazioni di energia di almacenamento di energia PCS, spessu usa u protocolu Internet TCP / IP.

Batterie di putenza è l'ambienti di u veiculu elettricu in quale si trovanu tutti utilizanu u protocolu CAN.Sò solu distinti da l'usu di CAN internu trà i cumpunenti internu di u pacchettu di batterie è l'usu di CAN di u veiculu trà u pacchettu di batterie è u veìculu sanu.


Tempu di Postu: 16-Nov-2023