A tavola di prutezzione di l'iniziu di a vittura hè aghjurnata à u mercatu!

Nta l'ultimi anni, cù a popularisazione cuntinuu di i veiculi elettrici è ibridi elettrici, l'applicazione di batterie d'alta densità d'energia cum'è batterie di lithium-ion hè diventata sempre più diffusa.Per migliurà continuamentebatteria di lithium BMS prestazione è scuntrà a dumanda di u mercatu, Dongguan Daly Electronic Co., Ltd. hà lanciatu una versione aghjurnata di uDalyBMS di partenza di vittura, chìanu più vantaghji chè a versione vechja.I vantaghji di u novu sò i seguenti.

 

BMS d'alta corrente

UDaly partenza di vitturaBMS pò resiste à currenti super-grande, cù un currente massimu continuu finu à 150A è un currente di punta massima di 1000A-1500A per 5 à 15 seconde.Sta caratteristica face uBMS avè una capacità di partenza megliu, chì pò assicurà u principiu normale di u veiculu.

Fortedissipatore di calore capacità 

À u listessu tempu, in ordine per megliu prutezzione di a bateria è uBMS, uDaly partenza di vittura BMS adopta un PCB sustrato d'aluminiu è un schema di dissipatore di calore in lega d'aluminiu.Stu disignu hà un eccellente effettu di dissipazione di u calore è pò riduce in modu efficace a temperatura di tuttu u sistema.

02

Taglia più chjuca

Comparatu cù tradiziunaleBMS, a dimensione di uDaly partenza di vittura BMS hè più chjucu è più adattatu per a stallazione di batterie.In u prucessu di cuncepimentu, l'ingegneri anu cunsideratu u layout di tuttu u sistema, u spaziu megliu utilizatu, è hà fattu u pruduttu più liggeru è più compactu.

03

Press a chjave per furzà a funzione di partenza 

In più, uBMS hà ancu una funzione di start-up forte di un buttone.Attraversu i buttoni fisici o l'APP mobile (SMARTBMS), l'utilizatori ponu attivà a tensione sottu tensione cun un clic, realizà l'alimentazione d'emergenza per 60 seconde, è assicurà l'iniziu lisu di u camion in cundizioni estremi.

Eccellente resistenza à bassa è alta temperatura  

U clima fretu sempre riduce a capacità è l'efficienza di a bateria, è hè ancu faciule d'avè prublemi di attenuazione di partenza in cundizioni di bassa temperatura.Per risolve stu prublema, uDaly Car-starting BMS adopta un disignu innovativu di senza condensatore elettroliticu.Stu disignu pò principià senza teme l'attenuazione di a bassa temperatura in ambienti di bassa temperatura, è ùn ci hè micca risicu di perdita di condensatore elettroliticu.In u range di temperatura di -40à 85, uBMS pò esse usatu nurmalmente.

A prova di urti è di caduta

Ultimu ma micca menu, uBMS adopta un prucessu di potting, chì pò impedisce uBMS da esse dannatu da strade sconnesse durante a guida di u veiculu, allargendu assai a vita di serviziuBMS.

06

In generale, a versione aghjurnata di uDaly Car-starting BMS pò purtà più vantaghji è ancu risponde à i bisogni di u mercatu.Cum'è una impresa di punta in u campu di l'elettronica di l'automobile, DongguanDaly Electronic Co., Ltd hà investitu assai energia in a ricerca è u sviluppu, è a produzzione di uDaly BMS di partenza di vittura.Cridemu chì cù u prugressu tecnologicu continuu è l'innuvazione,Daly L'elettronica definitivamente lanciarà più è megliu prudutti di l'elettronica di l'automobile per cuntribuisce à u sviluppu di l'industria.


Tempu di post: Apr-24-2023