Tecnulugia Frontiera: Perchè e batterie di litiu necessitanu un BMS?

Tavola di prutezzione di a batteria di lithiumprospettive di u mercatu

Durante l'usu di batterie di lithium, a carica eccessiva, a scarica eccessiva è a scaricamentu eccessiva affettanu a vita di serviziu è u rendiment di a batteria.In i casi severi, pruvucarà a bateria di lithium per brusgià o splode.Ci sò stati casi di batterie di lithium di u telefuninu chì splodenu è causanu vittime.L'IT spessu accade è u ricurdamentu di i prudutti di a bateria di lithium da i fabricatori di telefuni mobili. Per quessa, ogni bateria di lithium deve esse equipatu di un bordu di prutezzione di salvezza, chì hè custituitu da un IC dedicatu è parechji cumpunenti esterni.Attraversu u ciclu di prutezzione, pò monitorà effittivamenti è impedisce danni à a bateria, impediscenu overcharge, overcharge-scaricamentu, è cortu circuit da pruvucannu a combustione, splusioni, etc.

U principiu è a funzione di u bordu di prutezzione di a batteria di lithium

Un cortu circuitu in una bateria di lithium hè assai periculosa.U cortu circuitu pruvucarà a bateria per generà una grande corrente è una grande quantità di calore, chì dannu seriamente a vita di serviziu di a bateria.In i casi più serii, u calore generatu pruvucarà a batteria per brusgià è splode.A funzione protettiva di a tavola di prutezzione persunalizata di a batteria di lithium hè chì quandu un grande currente hè generatu, u bordu di prutezzione serà chjusu istantaneamente in modu chì a batteria ùn serà più alimentata è ùn serà micca generatu calore.

Funzioni di a scheda di prutezzione di a batteria di litiu: prutezzione di overcharge, prutezzione di scaricamentu, sopra-prutezzione currenti, prutezzione di cortu circuit.U bordu di prutezzione di a suluzione integrata hà ancu a prutezzione di disconnection.Inoltre, l'equilibriu, u cuntrollu di a temperatura è e funzioni di commutazione suave ponu esse opzionali.

Personalizazione persunalizata di a scheda di prutezzione di a batteria di litiu

  1. tipu di batterie (Li-ion, LifePo4, LTO), determina a resistenza di a cellula di a batteria, quante serie è quante cunnessione parallele?
  2. Determina se u pacchettu di bateria hè carricu attraversu u stessu portu o un portu separatu.U stessu portu significa u stessu filu per a carica è a scaricamentu.U portu separatu significa chì i fili di carica è di scaricamentu sò indipendenti.
  3. Determina u valore attuale necessariu per a scheda di prutezzione: I = P / U, vale à dì, currente = putenza / tensione, tensione di funziunamentu cuntinuu, carica continua è corrente di scaricamentu, è dimensione.
  4. L'equilibriu hè di fà chì i voltages di e batterie in ogni stringa di u pacchettu di batterie ùn sò micca assai diffirenti, è dopu scaricate a bateria attraversu a resistenza di equilibriu per fà chì i voltages di e batterie in ogni stringa tendenu à esse coherente.
  5. Prutezzione di u cuntrollu di a temperatura: prutegge u pacchettu di batteria pruvendu a temperatura di a batteria.

Campi d'applicazione di a scheda di prutezzione di a batteria di lithium

Campi d'applicazione: batterie di corrente media è grande cum'è AGV, veiculi industriali, carrelli elevatori, motociclette elettriche à alta velocità, carretti di golf, quattru roti à bassa velocità, etc.

1

Tempu di Postu: 11-Oct-2023