Trattamentu prufessiunale cù alta corrente 300A 400A 500A: DaLy S series smart BMS

A temperatura di ubordu di prutezzioneaumenta a causa di u overcurrent continuu per via di grandi currenti, è l'anzianu hè acceleratu;u funziunamentu di overcurrent hè inestabile, è a prutezzione hè spessu attivata per errore.Cù a nova scheda di prutezzione di u software di a serie S di alta corrente lanciata daDaly, sti prublemi ponu esse facilmente risolti.

Daly A tavola di prutezzione di u software di a serie S hè adattata per i pacchetti di batterie di litiu ternariu, fosfatatu di ferru di litiu è titanatu di litiu cù 3 à 24 cellule.A corrente di scaricamentu standard hè 300A/400A/500A.

S板PC端轮播1920x900px

Gestisce prufessiunale grandi correnti

Parechje tavulini di prutezzione tradiziunali spessu soffrenu di inestabilità di sovracorrente è di l'aumentu di a temperatura quandu u flussu di corrente eccessiva.Questu ùn solu riducerà a vita di serviziu di u bordu di prutezzione, ma ancu presenta risichi di sicurezza.Daly hà creatu apposta un sistema di gestione di a batteria per scenarii d'usu elevatu attuale -Daly Scheda di prutezzione di u software di a serie S.

Daly A tavola di prutezzione di u software di a serie S usa una scheda patentata di rame d'alta corrente per furnisce una capacità di trasportu di corrente più alta, assicurendu chì a tavola di prutezzione pò travaglià in modu stabile quandu si tratta di grandi correnti è evitendu danni à a scheda di prutezzione causata da sovracorrente.

Ci sò ancu prucessi avanzati di cuncepimentu termale è disinni multipli di dissipazione di calore per assicurà u funziunamentu stabile di u bordu di prutezzione.U disignu di dissipazione di calore di u ventilatore multicanale hè assuciatu cù un dissipatore di calore in forma d'onda di lega d'aluminiu, chì migliurà assai l'efficienza di a circulazione di l'aria è l'area di dissipazione di calore.

Garanzii multipli permettenu à u bordu di prutezzione di mantene un statu di travagliu stabile quandu si tratta di grandi correnti, cù una crescita di temperatura bassa è una sovracorrente stabile, allargendu a vita di serviziu di u bordu di prutezzione è riducendu a rata di fallimentu.

Espansione intelligente cumpleta

In quantu à l'intelligenza di u software, a scheda di prutezzione di u software di a serie S hè dotata di cumunicazioni CAN, RS485 è duali UART è sockets di espansione multipli.Diversi valori di prutezzione cum'è sovraccarico, scarica eccessiva, sovracorrente, temperatura è equilibriu ponu esse liberamente aghjustatu nantu à l'APP di u telefuninu o l'urdinatore di l'urdinatore, facendu faciule vede, leghje è stabilisce i paràmetri di prutezzione.

Inoltre, a scheda di prutezzione di u software di a serie S pò ancu esse ligataDaly Nuvola per realizà a gestione remota di batch di batterie di litiu, salvà e dati di batterie di litiu in u nuvulu, è aghjurnà remotamente a scheda di prutezzione.

Ci sò ancu porti di espansione più intelligenti chì supportanu NTC multi-canale, moduli WIFI, buzzers, moduli di riscaldamentu è altre applicazioni di espansione per ottene una vera intelligenza.

Protezioni multiple per una più grande tranquillità

Quandu dui o più pacchetti di batterie sò cunnessi in parallelu, se u so voltage o currente sò sbilanciati, pò accade una grande surge currente.A tavola di prutezzione di u software di a serie S integra una funzione di prutezzione parallela, chì pò impedisce efficacemente i pacchetti di batterie da esse cunnessi in parallelu.Ottene espansione sicura di a capacità malgradu esse affettatu da una grande corrente.

Inoltre, per evità efficacemente a prutezzione di attivazione falsa causata da una grande corrente à l'iniziu, a scheda di prutezzione di u software di tipu S aghjusta una funzione di precarica, chì pò adattà megliu à carichi capacitivi è migliurà a stabilità è l'affidabilità di l'equipaggiu.

A scelta di un TVS bidirezionale di alta qualità 5KW pò clampà l'alta tensione istantanea à un livellu sicuru in pocu tempu, prutegge in modu efficace i cumpunenti di precisione in u BMS da grandi impatti attuali.

A tavola di prutezzione di u software di a serie S hà persunalizatu una tecnulugia di cuncepimentu termale avanzata, chì pò monitorà i cambiamenti di temperatura di a batteria in tempu reale è furnisce avvisu di temperatura in anticipu, prevenendu efficacemente i periculi nascosti cum'è u focu di a batteria.

Piccula dimensione, grande energia

A taglia diDaly A scheda di prutezzione di u software di a serie S hè solu 183 * 108 * 26 mm.In cunfrontu cù i pannelli di prutezzione tradiziunali cù a stessa corrente, a dimensione è u pesu sò assai ridotti.Ch'ella sia un dispositivu grande o chjucu, pò esse facilmente installatu è i costi durante u trasportu è u almacenamentu seranu ridotti in cunseguenza.

L'innuvazione cuntinueghja

Daly insiste sempre à seguità l'esperienza d'utilizatore è i punti di dolore di scenarii d'usu è migliurà continuamente u rendiment di u produttu.U software è u hardware di a scheda di prutezzione di u software di a serie S sò stati cumpletamente aghjurnati è ottimizzati, rapprisentanuDalyl'ultime rializazioni di tecnulugia è innuvazione in u campu di i sistemi di gestione di batterie di litiu.

Daly cuntinueghja à travaglià dura in u campu di a tecnulugia innovativa, innuvà tecnulugii è sviluppà prudutti, è purterà una megliu sperienza di gestione di batterie di litiu à millaie di utilizatori di batterie di lithium in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-06-2023