Bona nutizia |Daly hè onoratu cum'è u 17u batch di cumpagnie di riserva listate in Dongguan City

Ricertamenti, u Guvernu Populari Municipale di Dongguan hà publicatu un avvisu annantu à l'identificazione di u diciassettesimu batch di imprese di riserva listate in Dongguan City in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di "Misure di sustegnu di a cità di Dongguan per prumove l'imprese per aduprà u mercatu di capitale" (Dongfu Ban [ 2021] No 39).À mezu à elli, DongguanDaly Electronics Co., Ltd. hè statu sceltu successu in u 17u batch di cumpagnie di riserva listate in Dongguan City.

微信图片_20231103170025

Elettu cù forza

L'imprese di riserva listate sò a selezzione centralizata naziunale di un gruppu di imprese chjave chì sò in linea cù e pulitiche industriali naziunali, chì anu imprese principali eccezziunale, una forte cumpetitività, una bona prufittuità è un putenziale di sviluppu, è stabiliscenu una basa di dati di risorse d'impresa di riserva di Dongguan per sustene è prumove a lista di l'imprese è prumove u sviluppu ecunomicu di alta qualità.

Questa scelta di successu hè una certificazione forte diDaly's forza cumpleta.Cum'è una di e prime cumpagnie domestiche chì si concentranu nantu à uBMS (sistema di gestione di a batteria)industria,Daly hà sempre aderitu à u centru di u cliente è à l'innuvazione tecnologica cum'è a forza motrice core da a so creazione.Pratica a responsabilità corporativa è assicura chì ogni pruduttu lanciatu hè un pruduttu eccellente.

微信图片_20231103170153

In l'ambiente feroce di cumpetizione di u mercatu globale di a nova energia di batterie di litio,Daly hà rispostu cù successu à diverse sfide è ottenutu risultati notevuli in virtù di a so tecnulugia eccellenti è i vantaghji di qualità.

微信图片_20231103170244

In particulare dapoi u lanciu di u pianu di listinu,Daly hà benchmarked contr'à l'imprese di prima classe è hà migliuratu a cumpetitività cumpleta di a cumpagnia da aspetti cum'è u funziunamentu è a gestione, a ricerca scientifica è l'innuvazione, a pruduzzione intelligente, a prumuzione di finanziamentu, a custruzione di a marca è e riserve di talentu, per permette à a cumpagnia di ghjunghje à longu andà. è sviluppu stabile.Pone una basa solida.

It'Hè à tempu un onore è una opportunità

Daly hè statu sceltu successu cum'è una cumpagnia di salvezza per a lista in Dongguan City, facendu un passu impurtante in a strada di a lista.

微信图片_20231103170317

Daly Aumenterà ulteriormente l'investimentu in R&D, cuntinueghja à migliurà a gestione di a cumpagnia, a R&D è e capacità d'innuvazione, permetterà u sviluppu di l'industria attraversu sforzi continui è innuvazione, injectà nova vitalità inSistema di gestione di a batteria di a Cinaindustria, è apre un novu capitulu.


Tempu di Postu: Nov-04-2023