Dongguan DALY Electronics Co., Ltd. hè una impresa innovativa specializata in Sistema di Gestione di Batterie.

Dongguan DALY Electronics Co., Ltd. hè una impresa innovativa specializata in Sistema di Gestione di Batterie.Persegue u principiu di "rispettu, marca, scopu cumunu, spartera di rializazioni", cù a missione di innuvà a tecnulugia intelligente è di creà è gode di u mondu di l'energia verde, è cù a visione di diventà a nova cumpagnia di energia in u mondu guidata da a tecnulugia.

Innuvazione guidata è tecnulugia di punta

Cù a tecnulugia cum'è forza motrice, DALY BMS hà stabilitu un sistema di gestione di R & D di produttu integratu DALY-IPD è ottenutu quasi 100 brevetti, cum'è Plastic Injection per Waterproof and High Thermal Conductivity Control Board.

Forte capacità di produzzione è diversi prudutti

DALY hà prumuvutuBMS standard,BMS intelligente,Moduli Paralleli,Equilibrati attivi, etc. chì ponu risponde à i bisogni di l'applicazione di diverse batterie di lithium in u putere, l'almacenamiento d'energia è altri campi.A persunalizazione persunalizata di BMS pò esse cumpletata in DALY BMS.

Persona talentuosa è equipaggiu high-end

DALY BMS hà più di 500 impiegati è più di 30 equipaghji d'avanguardia cum'è macchine di prova di alta è bassa temperatura, misuratori di carica, tester di simulazione di batterie, armadi intelligenti di carica è scaricamentu, tavoli di vibrazione è armadi di prova HIL.È quì avemu 13 linee di pruduzzione intelligenti è 100.000 metru Quadratu zona di fabbrica muderna avà, cù una pruduzzioni annuali di più di 10 milioni di BMS.

lQDPJxbGy-BDcVXNAorNAzSwlIuiiwY5mioDRsY5EQBLAA_820_650.jpg_720x720q90g

3aa00085708b0272faaf0afc809a351

Qualità eccellente è vendita globale

DALY hà a certificazione internaziunale di u sistema di gestione di qualità ISO9001, UE CE, EU ROHS, US FCC è Japan PSE.I prudutti vendenu bè in più di 130 paesi è regioni in u mondu, è più di 30 milioni di DALY BMS sò stati venduti.

Industria promettente è futuru brillanti

Cum'è un capu in l'industria BMS di batterie di lithium, DALY BMS cuntribuisce à l'implementazione di a strategia naziunale di "3060 piccu di carbone è neutralità di carbone", è guida u sviluppu intelligente di l'industria.


Tempu di Postu: Settembre-08-2022