DALY participà à a 15a Fiera Internaziunale di Batteria di Shenzhen da u 16 à u 18 di Maghju.Benvenuti à tutti à visità noi.

Tempu: 16-18 di maghju

Locu: Shenzhen World Exhibition and Convention Center

Daly Booth: HALL10 10T251

China International Battery Fair (CIBF) hè una riunione regulare internaziunale di l'industria di e batterie sponsorizzata da l'Associazione di l'Industria Chimica è Fisica di a China.Hè un avvenimentu di mostra à grande scala in l'industria internaziunale di batterie, cumprese una serie di attività cum'è esibizioni, scambii tecnichi, cunferenze d'infurmazione è fiere cummerciale..Hè a prima mostra di marca in l'industria di e batterie à esse prutetta da a registrazione di marca.L'esposizione CIBF hè una finestra impurtante per u mondu per capiscenu l'industria di a batteria, è hè ancu un ponte è una piattaforma impurtante per l'imprese di a catena di l'industria di a batteria cinese per cunnette cù l'industria glubale.DALY BMS, cum'è unu di i più grandi pruduttori di sistemi di gestione di batterie (BMS) in Cina, hà più di 800 impiegati, un attellu di pruduzzione di 20.000 metri quadrati, è più di 100 ingegneri R&D.È u so pI prudutti sò esportati in più di 150 paesi è regioni.Daly serà decisu di esse invitatu à participà à a Shenzhen International Battery Fair da u 16 à u 18 di maghju.Benvenuti à u stand.

5月8日广交会

Attualmente, a nostra gamma di prudutti pò sustene tutti i tipi di batterie cumpresi NCA, NMC, LMO, LTO, è LFP BATTERY PACKS.BMS pò sustene finu à 500A currente, 48S batterie.I nostri prudutti cumpetitivi sòSMART BMS,BMS per u almacenamentu in casa,BMS per l'avviamentu di a vittura,BMS cù u modulu parallelu Pack,BMS cù equalizzatore attivu, è DALY Cloud.

A funzione diSAMRT BMS:

Per mezu di trè metudi di cumunicazione UART, RS485 è CAN per monitorà è trasmette dati cum'è a tensione di a bateria è a corrente.Pò esse cunnessu à l'urdinatore ospite, Bluetooth,display touchable, display di putenza, è a maiò parte di l'inverter mainstream, senza costi di sviluppu di protokollu inverter supplementari.Inoltre, SMART BMS pò ancu cambià i valori di i paràmetri secondu i bisogni di l'utilizatori, cum'è cambià u valore d'apertura di a prutezzione di tensione di sovraccarico o di prutezzione di tensione di scaricamentu eccessiva, cambiendu u valore di tensione di partenza di a funzione di equalizazione, cambiendu u valore di prutezzione di sovracorrente. , etc.

Ta funzione diBMS per u almacenamentu in casa

Tecnulugia di cumunicazione intelligente

Tavola di prutezzione di u almacenamentu in casa Dalyhè dotatu di duie interfacce di cumunicazione CAN è RS485, una UART è RS232, cumunicazione faciule in un passu.Hè compatible cù i protokolli inverter mainstream in u mercatu.Cum'è Victron, DEYE, China Tower, etc.

Espansione sicura

In vista di a situazione induve parechji setti di batterie anu da esse utilizati in parallelu in scenarii di almacenamentu di energia, a tavola di prutezzione di u almacenamentu di casa Daly hè dotata di una tecnulugia di prutezzione parallela patentata.U modulu di limitazione di corrente 10A hè integratu in u bordu di prutezzione di l'almacenamiento di casa Daly, chì pò sustene a cunnessione parallela di 16 batterie.

Prutezzione di cunnessione inversa, sicura è senza preoccupazioni

Prutezzione unica di cunnessione inversa, ancu s'è i poli pusitivi è negativi sò cunnessi incorrectamente, a batteria è a scheda di prutezzione ùn saranu micca danate, chì ponu riduce assai i prublemi dopu a vendita.

Accumincia rapida senza aspittà

Daly hà rinfurzatu a putenza di resistenza di pre-carica è supporta i condensatori 30000UF per esse alimentati.Mentre assicurendu a sicurità, a velocità di pre-carica hè duie volte più veloce di quella di i pannelli di prutezzione di l'almacenamiento in casa ordinariu, chì hè veramente veloce è sicura.

Tracciabilità di l'infurmazioni, dati senza preoccupazione

U chip di memoria di grande capacità integrata pò almacenà sin'à 10.000 pezzi di infurmazione storica in una superposizione sequenziale di u tempu, è u tempu di almacenamiento hè finu à 10 anni.Leghjite u numeru di prutezzione è a tensione tutale attuale, corrente, temperatura, SOC, etc. à traversu l'urdinatore òspite, chì hè cunvenutu per a risoluzione di prublemi è i sistemi di almacenamentu d'energia di longa vita.

A funzione diBMS per l'avviamentu di a vittura

BMS d'alta corrente

UBMS di partenza di vittura Dalypò sustiniri a currenti super-grande, cù un currente massimu continuu di fin'à 150A è un piccu currente massimu di 1000A-1500A per 5 à 15 seconde.Questa caratteristica face chì u BMS hà una capacità di partenza megliu, chì pò assicurà l'iniziu normale di u veiculu.

Forte capacità di dissipatore di calore

À u listessu tempu, per prutege megliu a bateria è u BMS, u Daly Car-Starting BMS adopta un PCB di sustrato d'aluminiu è un schema di dissipatore di calore in lega d'aluminiu.Stu disignu hà un eccellente effettu di dissipazione di u calore è pò riduce in modu efficace a temperatura di tuttu u sistema.

Taglia più chjuca

In cunfrontu cù u BMS tradiziunale, a dimensione di u BMS di partenza di a vittura Daly hè più chjuca è più adatta per a stallazione di batterie.In u prucessu di cuncepimentu, l'ingegneri anu cunsideratu u layout di tuttu u sistema, u spaziu megliu utilizatu, è hà fattu u pruduttu più liggeru è più compactu.

Press a chjave per furzà a funzione di partenza

Inoltre, u BMS hà ancu una funzione di start-up forte di un buttone.Attraversu i buttoni fisici o l'APP mobile (SMART BMS), l'utilizatori ponu attivà a tensione sottu tensione cun un clic, realizà l'alimentazione d'emergenza per 60 seconde, è assicurà l'iniziu lisu di u camion in cundizioni estremi.

Eccellente resistenza à bassa è alta temperatura

U clima fretu sempre reduce a capacità è l'efficienza di a bateria, è hè ancu faciule d'avè principiatu prublemi di attenuazione in cundizioni di bassa temperatura.Per risolve stu prublema, u Daly car-startingBMS adopta un disignu innovativu di senza condensatore elettroliticu.Stu disignu pò principià senza timore di l'attenuazione di a bassa temperatura in ambienti à bassa temperatura, è ùn ci hè micca risicu di perdita di condensatore elettroliticu.In a gamma di temperatura da -40 ℃ à 85 ℃, u BMS pò esse usatu nurmale.

 

A funzione diu modulu parallelu

U modulu di limitazione di corrente parallela hè sviluppatu apposta per a cunnessione parallela PACK di a Prutezzione di a Batteria di Lithium.Pò limità a grande corrente trà PACK per via di a resistenza interna è a differenza di tensione quandu PACK hè cunnessu in parallelu, assicurendu in modu efficace a sicurità di a cellula è a piastra di prutezzione.

Installazione faciule, Bon insulazione, currente stabile, alta sicurezza, prova di affidabilità ultra-alta

A cunchiglia hè squisita è generosa, hà un disignu cumpletu, impermeabile, a prova di polvera, a prova di umidità, a prova di estrusione è altre funzioni protettive.

A funzione di uequilibratore attivu per BMS

Perchè a capacità di a bateria, a resistenza interna, a tensione è altri valori di i paràmetri ùn sò micca cumplettamente coerenti, sta diferenza face chì a batteria cù a capacità più chjuca sia facilmente caricata è scaricata durante a carica, a capacità di a batteria più chjuca diventa più chjuca dopu danni, entra in un ciculu vicious. .U funziunamentu di una sola bateria affetta direttamente e caratteristiche di carica è scaricamentu di a bateria sana è a riduzzione di a batteria di capacità.Equalizzazione attiva BMSfunzione pò realizà u massimu cuntinuu currenti di equalization 1A.

Trasferisce a batteria unica d'alta energia à a batteria unica di bassa energia, o utilizate tuttu u gruppu di energia per cumplementà a batteria più bassa.Durante u prucessu di implementazione, l'energia hè ridistribuita à traversu u ligame di almacenamentu di l'energia, in modu di assicurà a coerenza di a batteria à a maiò parte, di migliurà a durata di a batteria è di ritardà l'anziane di a batteria.

A funzione di DALY Cloud

Daly Cloud hè una piattaforma di gestione di batterie di litio web-side, chì hè un software sviluppatu per i pruduttori di PACK è l'utilizatori di batterie.In basa di u sistema di gestione di batterie intelligenti Daly, u modulu Bluetooth è l'APP Bluetooth, porta servizii di gestione di batterie cumpletu cum'è cuntrollu remotu di batterie, gestione batch di batterie, interfaccia visuale è gestione intelligente di batterie.Da u puntu di vista di u mekanismu di u funziunamentu, dopu chì l'infurmazioni di a bateria di lithium sò cullate da u sistema di gestione di a bateria di u software Daly, hè trasmessa à l'APP mobile attraversu u modulu Bluetooth, è dopu caricata à u servitore nuvola cù l'aiutu di u telefuninu. telefonu culligatu à Internet, è infine prisentatu in u nuvulu Daly.Tuttu u prucessu rializeghja a trasmissione wireless è a trasmissione remota di l'infurmazioni di a batteria di lithium.Per l'utilizatori, Per l'utilizatori, solu bisognu di un urdinatore cù accessu à Internet per accede à Daly Cloud senza bisognu di software o hardware supplementu.(U situ web di Daly Cloud:http://databms.com)

Storage è verificate l'infurmazioni di e cellule, Gestisce i pacchetti di batterie in batch, Trasferisce u prugramma di aghjurnamentu BMS.

 

Store ufficialehttps://dalyelec.en.alibaba.com/

U situ ufficialehttps://dalybms.com/

Ogni altra dumanda, per piacè cuntattateci à:

Email:selina@dalyelec.com

Mobile/WeChat/WhatsApp: +86 15103874003


Tempu di post: May-12-2023