DALY BMS per u almacenamentu di energia

Elon Musk: L'energia solare serà a prima fonte d'energia in u mondu.

U mercatu di l'energia solare cresce rapidamente.In u 2015, Elon Musk hà preditu chì dopu à 2031, l'energia solare serà a prima fonte d'energia in u mondu.Musk hà ancu prupostu un modu per ottene u sviluppu di l'industria di l'energia in i paesi in via di sviluppu per mezu di pannelli solari + batterie di almacenamiento d'energia.Per esempiu, in certi spazii induve ùn ci hè micca furnimentu d'electricità, l'energia solare pò esse aduprata direttamente per ottene "electricità".

DALY BMS per u almacenamentu di energia

U rapidu sviluppu di l'energia solare porta ancu opportunità di sviluppu à un'altra industria rinnuvevule: l'industria BMS (Battery Management System).Cum'è unu di i capimachja in l'industria BMS, DALY mantene ancu cù a tendenza di i tempi è furnisce soluzioni BMS di supportu per i sistemi di almacenamentu di energia.

Per seguità u sviluppu di l'almacenamiento di l'energia solare, i nostri prudutti sò constantemente aghjurnati, è avemu lanciatu un inseme cumpletu di suluzioni di almacenamentu di energia BMS, cumprese Smart BMS, Bluetooth, scheda d'interfaccia, Modulu Parallel, Equalizer attivu è schermu di visualizazione. .

 

BMS intelligenteCompatibile cù a batteria NMC (Li-ion), a batteria LiFePo4 è a batteria LTO, hè capace di monitorà in modu intelligente a cundizione di u BMS è a batteria cù 3 funzioni di cumunicazione, UART/RS485/CAN.

Tavola d'interfacciaAghjunghje a cumunicazione cù una varietà di protokolli inverter, cum'è Growatt, Pylon, SRNE, SOFAR, Voltronic Power, Goodwe, Must, etc.

Modulu paralleluOttene a parallelizazione di i pacchetti di batterie di lithium è limità u currente inter-caricamentu trà e batterie adiacenti.

Balancer attivuReduce a diffarenza di tensione trà e cellule di a batteria cun 1 corrente è allargà a vita di l'usu di a batteria.

Display ScreenOttene a cumunicazione cù BMS, monitorà è mostra a cundizione di e batterie.

lQDPJxbGy-BDcVXNAorNAzSwlIuiiwY5mioDRsY5EQBLAA_820_650.jpg_720x720q90g

Bms in Batteria

lQDPJxbYRdOG7CvNAorNAzSwDgrNdduxPiEDY2hYUIBLAA_820_650

 


Tempu di Postu: Nov-05-2022