Daly 2023 Summer Training Camp hè in corso ~!

L'estiu hè fragrante, hè ora di luttà, riunisce un novu putere, è salpa per un novu viaghju!
I primi 2023 di Daly si sò riuniti per scrive "Youth Memorial" cù Daly.

Daly per a nova generazione hà criatu cun cura un "pacchettu di crescita" esclusivu, è hà apertu u "Ignite passion and dream, show charming self" cum'è u tema di u campu di furmazione d'estate Daly 2023, per aiutà i novi primi à inizià u viaghju di perseguite u so propiu. sogni.

I. Cunniscenza è custruendu nantu à novi punti di forza

Una persona pò andà più veloce, ma un gruppu di persone pò andà più luntanu.Dans une atmosphère cordiale et décontractée, les nouveaux venus de Daly se présentaient à tour de rôle et se connaissaient.

Hè cresce chì in un futuru vicinu, i novi vinuti da tuttu u mondu seranu trasfurmati in partenarii stretti, è diventanu cohesively a nova forza di a famiglia Daly.

II.Predicazione è insignamentu, empowering è custruendu fundazioni

Daly aderisce sempre à u cuncettu di l'impieghi "Centratu in u populu, centru di crescita" è dà impurtanza à a crescita urganisazione è persunale è a realizazione di valore.Duranti u campu di furmazione di l'estate, i dirigenti di u livellu mediu è sopra di l'impresa personalmente, per i principianti Daly per spiegà a prospettiva di l'industria, a situazione attuale di a cumpagnia, u sviluppu corporativu, u sviluppu persunale è assai altri cuntenutu.

I novi sò assai interessati à Daly's Balancer attivuèStorage Energy BMSprudutti.I principianti anu dettu chì capiscenu cumplettamente tutti l'aspettu di u pruduttu u più prestu pussibule in i ghjorni di Dali.

A prima lezione di u campu di furmazione di l'estiu, "Cumu avè un futuru?", Spiegò à i novi impiegati cumu per rompe e so limitazioni, raffinà e so qualità è capacità, è capisce u so valore.Tutti i novi impiegati ascoltavanu attentamente, dumandavanu e dumande in modu audace, è assorbanu a cunniscenza à u cuntenutu di u so core.

bms
640 (1)

III.Per insignà tutti i soldi è andà in u futuru inseme

Per risponde à a cunfusione di novi impiegati nantu à a so carriera è aiutà i novi impiegati à cumplettà a so adattazione di mentalità in u tempu è à integrà rapidamente in a squadra, l'anziani di Daly anu spartutu u so prucessu di crescita è a so sperienza in u locu di travagliu cù u novu staffu di Daly senza riservazione. .Apertura è cumunicà cù a nova generazione, aiutendu tutti à integrà in a cumpagnia più veloce è cresce in talenti megliu.

A lotta hè u più bellu fondu di a ghjuventù !Si crede chì attraversu a furmazione scientifica di Daly è a guida cuntinuu, i primi studenti di Daly 2023 diventeranu più eccezziunali nantu à a piattaforma Daly.Cum'è a spina di a cumpagnia, scrivite un sognu verde chì appartene à voi è Daly.


Tempu di post: Jul-12-2023