A batteria di l'avviamentu è u parcheghju di l'aria condizionata "portanu à u lithium"

Ci hè più di 5 milioni di camioni in Cina chì sò impegnati in u trasportu interprovinciale.Per i cunduttori di camion, u veiculu hè equivalente à a so casa.A maiò parte di i camioni usanu sempre batterie di piombo-acidu o generatori di benzina per assicurà l'electricità per a vita.

640

Tuttavia, e batterie di piombo-acidu anu una vita curta è una densità d'energia bassu, è dopu à menu di un annu di usu, u so livellu di putenza scenderà facilmente sottu à 40 per centu.Per alimentà l'aria condizionata di un camion, pò durà solu duie à trè ore, chì ùn hè micca abbastanza per risponde à a dumanda di l'electricità per l'usu di ogni ghjornu.

Generatore di benzina più u costu di u cunsumu di benzina, u costu generale ùn hè micca bassu, è u rumore, è u risicu potenziale di u focu.

In risposta à l'incapacità di e soluzioni tradiziunali per risponde à i bisogni di l'elettricità di ogni ghjornu di i camionisti, una grande opportunità di cummerciale hè ghjunta per rimpiazzà e batterie di piombo-acidu è i generatori di benzina originali cù batterie di lithium.

Vantaggi cumpleti di suluzioni di batterie di lithium

E batterie di lithium anu una alta densità d'energia, è in u stessu voluminu, ponu furnisce duie volte più putere chì e batterie di piombo-acidu.Pigliate l'essenziale di l'aria condizionata di parcheghju di camion, per esempiu, u mercatu attuale di batterie di piombo-acidu cumunimenti utilizatu pò sustene solu u so travagliu per 4 ~ 5 ore, mentre chì cù u listessu voluminu di batterie di lithium, l'aria condizionata di parcheghju pò furnisce 9 ~ 10 ore. d'electricità.

640 (1)

E batterie di piombo-acidu si decadenu rapidamente è anu una vita curta.Ma e batterie di lithium ponu facilmente fà più di 5 anni di vita, u costu generale hè più bassu.

A bateria di lithium pò esse usata inseme cù u Daly Car Starting BMS.In casu di perdita di bateria, aduprate a funzione "una chjave forte iniziu" per ottene 60 seconde di putenza d'emergenza.

A cundizione di a bateria ùn hè micca bona in l'ambiente di bassa temperatura, uCar Starting BMS hè aduprata cù u modulu di riscaldamentu, chì riceve in modu intelligente l'infurmazioni di a temperatura di a bateria, è u riscaldamentu hè attivatu quandu hè più bassu di 0., chì pò guarantisci in modu efficace l'usu normale di a bateria in l'ambiente di bassa temperatura.

U Car Starting BMS hè dotatu di un modulu GPS (4G), chì pò fà un seguimentu precisu di a trajectoria di u muvimentu di a batteria, impediscendu chì a batteria sia persa è arrubbata, è pò ancu vede i dati pertinenti di a batteria, a tensione di a batteria, a temperatura di a batteria, SOC è altre informazioni in u sfondate per aiutà l'utilizatori à mantene l'usu di l'usu di a batteria.

Quandu un camionu hè rimpiazzatu cù un sistema di lithium-ion, a gestione intelligente, u tempu di gamma, a vita di serviziu, è a stabilità di l'usu ponu esse migliurate à diversi gradi.


Tempu di post: 06-Jan-2024