Gestione batch, remota è intelligente di e batterie di lithium !Daly Cloud hè in linea

I dati mostranu chì u trasportu glubale tutale di batterie di lithium-ion l'annu passatu era 957.7GWh, un incrementu annu annu di 70.3%.. Cù u rapidu crescita è una larga applicazione di a produzzione di batterie di lithium, a gestione remota è batch di lithium. U ciclu di vita di a batteria hè diventatu una necessità urgente per i pruduttori è l'utilizatori pertinenti.Basatu annantu à questu, dopu à parechji mesi di R&D è teste, Daly hà recentemente lanciatu Daly Cloud.

Cosa hè Daly Cloud?

Daly Cloud hè una piattaforma di gestione di batterie di litio web-side, chì hè un software sviluppatu per i pruduttori di PACK è l'utilizatori di batterie.A basa di u sistema di gestione intelligente di e batterie Daly, u modulu Bluetooth è l'APP Bluetooth, porta servizii di gestione di batterie cumpletu cum'è u cuntrollu remoto di e batterie, a gestione di batch di batterie, l'interfaccia visuale è a gestione intelligente di e batterie.Da u puntu di vista di u miccanisimu di u funziunamentu, dopu chì l'infurmazioni di a bateria di lithium sò cullate da a bateria di u software Dalysistema di gestione, hè trasmessu à l'APP mobile attraversu uModulu Bluetooth, è dopu caricatu à u servitore nuvola cù l'aiutu di u telefuninu cunnessu à Internet, è infine prisentatu in u nuvulu Daly.Tuttu u prucessu rializeghja a trasmissione wireless è a trasmissione remota di l'infurmazioni di a batteria di lithium.Per l'utilizatori, Per l'utilizatori, solu bisognu di un urdinatore cù accessu à Internet per accede à Daly Cloud senza bisognu di software o hardware supplementu.(U situ web di Daly Cloud: http://databms.com)

Wcappellua funzionesdiDalyCforte?

Attualmente, Lithium Cloud hà trè funzioni principali: almacenà è vede l'infurmazioni di a batteria, gestisce e batterie in batch, è trasmette.BMSprugrammi di aghjurnamentu.

Funzione diDalyCloud: Storage è verificate l'infurmazioni di e cellule.

Quandu a memoria di BMS hè piena, i dati in tempu reale di a bateria di lithium seranu sempre aghjurnati, ma i vechji dati seranu continuamente soprascritti da novi dati, risultatu in a perdita di vechji dati.

Cù Lithium Cloud, i dati in tempu reale di e batterie di lithium seranu caricati à a piattaforma di nuvola, cumprese infurmazioni cum'è SOC, voltage tutale, currente, è voltage di singole cellule.

L'upload in tempu reale di e dati di a batteria di litiu richiede u BMS èAPP Bluetoothper esse in cundizione di travagliu.L'APP carica automaticamente i dati di a bateria ogni 3 minuti è cunsuma solu 1KB di trafficu ogni volta, per quessa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di l'alti costi di cumunicazione.

In più di i dati in tempu reale di a bateria, l'utilizatori ponu ancu caricate manualmente l'infurmazione storica di u difettu.U metudu funziunamentu specifichi hè di apre a funzione "Data upload" di l'APP, cliccate nantu à l'icona di l'envelope in l'angulu superiore destra di l'"Interface d'allarme storicu", è selezziunate "Cloud Upload" in a finestra di dialogu pop-up.Cù a trasmissione di dati è e funzioni di almacenamento di Lithium Cloud, ùn importa induve site, pudete cuntrollà l'infurmazioni di a bateria in ogni mumentu per realizà a gestione di a bateria remota.

Funzione diDalyCforte: Gestisce i pacchetti di batterie in lotti

E batterie di u stessu fabricatore di batterie seranu eventualmente aduprate da diversi utilizatori, è parechji utilizatori anu ancu bisognu di i so cunti indipendenti per gestisce e so batterie.

In vista di sta situazione, pudete stallà un sub-contu attraversu a "Gestione d'utilizatori" di Daly Cloud, è poi impurtà e batterie currispundenti in questu contu in batch.

U metudu di funziunamentu specifichi hè di cliccà "Add Agent" in l'angulu superiore drittu di l'interfaccia "User Management", inserisce u numeru di contu, password è altre informazioni, è compie a creazione di u subcontu.Allora, nantu à l'interfaccia "lista di i dispositi" di a piattaforma di nuvola, verificate e batterie currispundenti, cliccate "allocazione di batch" o "allocazione", compie l'infurmazioni sottu-account, è compie l'abbinamentu di diverse batchs di batterie cù l'utilizatori currispundenti.

Inoltre, i sub-conti ponu ancu stabilisce i so propiu sub-conti secondu i bisogni, in modu di realizà a gestione di cunti multi-livellu è parechje batch di batterie.

In u risultatu, in Daly Cloud, ùn solu pudete impurtà l'infurmazioni di tutte e vostre batterie, ma pudete ancu impurtà e batterie in diversi cunti di piattaforma nuvola in batch per realizà a gestione di batch batch.

Funzione diDalyCloud: trasferimentu prugramma di aghjurnamentu BMS

In u casu di BUG in uBMSper via di u funziunamentu impropriu, o aghjunghjendu funzioni persunalizati à u BMS, hè necessariu di aghjurnà u prugramma BMS.In u passatu, era solu pussibule di cunnette à u BMS per un urdinatore è una linea di cumunicazione per compie l'aghjurnamentu.

Cù l'aiutu di Lithium Cloud, l'utilizatori di batterie di lithium ponu compie l'aghjurnamentu di u prugramma BMS nantu à uAPP Bluetoothdi u telefuninu, ùn ci hè bisognu di utilizà un urdinatore è linee di cumunicazione per cunnette à uBMS.À u listessu tempu, a piattaforma nuvola registrà l'infurmazione storica di l'aghjurnamentu.

Cumu aduprà DalyCforte?

Dopu avè acquistatu u software Dalysistema di gestione di batterie, cuntattate u persunale di Daly per ottene un cuntu esclusivu di Daly Cloud, è accede à a piattaforma nuvola cù un urdinatore cù accessu à Internet.Daly Cloud integra una quantità di tecnulugii per portà novi servizii à i pruduttori è l'utilizatori di batterie di lithium, chì migliurà in modu efficace l'esperienza di l'usu di batterie di lithium è migliurà l'efficienza di l'operazione è a gestione di mantenimentu di batterie di litiu.In u futuru, Daly prumove in più l'aghjurnamentu diBMSsoftware è hardware, furnisce l'industria cù prudutti è servizii BMS più ricchi è convenienti, è realizà u funziunamentu sicuru è efficiente di i sistemi energetichi in putenza èalmacenamiento d'energia fcampi.


Tempu di post: May-02-2023