Parechji pruprietarii di biciclette elettriche cù batterie à u litiu anu scontru un prublema frustrante: a batteria mostra putenza, ma ùn riesce micca à avvià a bicicletta elettrica.
A causa principale si trova in u condensatore di precarica di u controller di a bicicletta elettrica, chì richiede una corrente elevata istantanea per attivà si quandu a batteria hè cunnessa. Cum'è una salvaguardia di sicurezza critica per e batterie à u litiu, u BMS hè cuncipitu per prevene sovracorrenti, corti circuiti è altri periculi potenziali. Quandu a sovracorrente improvvisa da u condensatore di u controller impatta u BMS durante a cunnessione, u sistema attiva a so prutezzione da cortocircuitu (una funzione di sicurezza fundamentale) è interrompe temporaneamente l'alimentazione - spessu accumpagnata da una scintilla à u cablaggio. A disconnessione di a batteria resetta u BMS, permettendu à a batteria di ripiglià l'alimentazione nurmale.
Cumu risolve questu? Una suluzione tempuranea hè parechji tentativi d'accensione, postu chì i cuntrolli varianu in i parametri. Tuttavia, a suluzione permanente hè di equipà u BMS di a batteria à u litiu cù una funzione di precarica. Quandu u BMS rileva l'impulsu di corrente improvvisu da u cuntrolli, sta funzione libera prima una piccula corrente cuntrullata per alimentà delicatamente u condensatore. Soddisfa i bisogni di avviamentu di a maiò parte di i cuntrolli in u mercatu pur mantenendu a capacità di u BMS di bluccà efficacemente i veri corti circuiti.
Data di publicazione: 06 dicembre 2025
