Quandu si cunnettenu batterie à u litiu in parallelu, ci vole à fà attenzione à a cunsistenza di e batterie, perchè e batterie à u litiu parallele cù una scarsa cunsistenza ùn si caricheranu micca o si sovraccaricheranu durante u prucessu di carica, distruggendu cusì a struttura di a batteria è affettendu a vita di tuttu u paccu di batterie. Dunque, quandu si sceglienu batterie parallele, si deve evità di mischjà batterie à u litiu di diverse marche, diverse capacità è diversi livelli di vechju è novu. I requisiti interni per a cunsistenza di a batteria sò: differenza di tensione di e cellule di a batteria à u litiu≤10mV, differenza di resistenza interna≤5mΩ, è a diffarenza di capacità≤20mA.
A realità hè chì e batterie chì circulanu in u mercatu sò tutte batterie di seconda generazione. Mentre a so cunsistenza hè bona à l'iniziu, a cunsistenza di e batterie si deteriora dopu un annu. In questu mumentu, per via di a differenza di tensione trà i pacchi di batterie è a resistenza interna di a batteria chì hè assai chjuca, una grande corrente di carica mutuale serà generata trà e batterie in questu mumentu, è a batteria hè facilmente dannighjata in questu mumentu.
Dunque, cumu si risolve stu prublema ? In generale, ci sò duie suluzioni. Una hè di aghjunghje un fusibile trà e batterie. Quandu una grande corrente passa, u fusibile si brusgiarà per prutege a batteria, ma a batteria perderà ancu u so statu parallelu. Un altru metudu hè di utilizà un prutettore parallelu. Quandu una grande corrente passa, uprutettore parallelulimita a corrente per prutege a batteria. Stu metudu hè più cunveniente è ùn cambierà micca u statu parallelu di a batteria.
Data di publicazione: 19 di ghjugnu 2023