Vi site mai dumandatu cumu unBMSpò rilevà a corrente di una batteria à u litiu ? Ci hè un multimetru integratu ?
Prima, ci sò dui tipi di Sistemi di Gestione di Batterie (BMS): versioni intelligenti è hardware. Solu u BMS intelligente hà a capacità di trasmette l'infurmazioni attuali, mentre chì a versione hardware ùn a pò micca.
Un BMS hè generalmente custituitu da un circuitu integratu di cuntrollu (IC), interruttori MOSFET, circuiti di monitoraghju di corrente è circuiti di monitoraghju di temperatura. U cumpunente chjave di a versione intelligente hè l'IC di cuntrollu, chì agisce cum'è u cervellu di u sistema di prutezzione. Hè rispunsevule di u monitoraghju in tempu reale di a corrente di a batteria. Cunnettendu si cù u circuitu di monitoraghju di corrente, l'IC di cuntrollu pò ottene accuratamente informazioni nantu à a corrente di a batteria. Quandu a corrente supera i limiti di sicurezza preimpostati, l'IC di cuntrollu face rapidamente un ghjudiziu è attiva l'azzioni di prutezzione currispondenti.


Dunque, cumu si detecta a corrente?
Tipicamente, un sensore à effettu Hall hè adupratu per monitorà a corrente. Stu sensore utilizza a relazione trà i campi magnetichi è a corrente. Quandu a corrente scorre, un campu magneticu hè generatu intornu à u sensore. U sensore emette un segnale di tensione currispundente basatu annantu à a forza di u campu magneticu. Una volta chì u circuitu integratu di cuntrollu riceve stu segnale di tensione, calcula a dimensione attuale di a corrente aduprendu algoritmi interni.
Sè a currente supera u valore di sicurezza preimpostatu, cum'è a sovracorrente o a currente di cortocircuitu, u circuitu integratu di cuntrollu cuntrolla rapidamente l'interruttori MOSFET per taglià u percorsu di currente, pruteggendu sia a batteria sia tuttu u sistema di circuitu.
Inoltre, u BMS pò aduprà alcune resistenze è altri cumpunenti per aiutà à u monitoraghju di a corrente. Misurendu a caduta di tensione à traversu una resistenza, si pò calculà a dimensione di a corrente.
Sta seria di cuncepzioni di circuiti cumplessi è precisi è di meccanismi di cuntrollu sò tutti destinati à monitorà a corrente di a batteria mentre pruteggenu da situazioni di sovracorrente. Ghjucanu un rolu cruciale per assicurà l'usu sicuru di e batterie à u litiu, allargendu a vita di a batteria è migliurendu l'affidabilità di tuttu u sistema di batterie, in particulare in l'applicazioni LiFePO4 è altri sistemi di a serie BMS.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2024