L'industria di a nova energia hà avutu difficultà dapoi u so piccu à a fine di u 2021. L'indice CSI New Energy hè cascatu di più di dui terzi, intrappulendu parechji investitori. Malgradu l'occasionali aumenti di e nutizie pulitiche, e riprese durevule restanu sfuggenti. Eccu perchè:
1. Sovracapacità severa
L'eccessu di furnitura hè u prublema più grande di l'industria. Per esempiu, a dumanda mundiale di novi installazioni solari in u 2024 puderia ghjunghje à circa 400-500 GW, mentre chì a capacità di pruduzzione tutale supera digià i 1.000 GW. Questu porta à intense guerre di prezzi, perdite pesanti è svalutazioni di l'attività in tutta a catena di furnitura. Finu à chì a capacità eccedente ùn sia eliminata, hè improbabile chì u mercatu veda una ripresa sustenuta.
2. Cambiamenti tecnologichi rapidi
L'innuvazione rapida aiuta à riduce i costi è à cumpete cù l'energia tradiziunale, ma trasforma ancu l'investimenti esistenti in pesi. In u solare, e nuove tecnulugie cum'è TOPCon stanu rimpiazzendu rapidamente e vechje cellule PERC, dannendu i precedenti leader di u mercatu. Questu crea incertezza ancu per i principali attori.


3. Rischi cummerciali crescenti
A Cina domina a pruduzzione mundiale di nova energia, ciò chì ne face un bersagliu per l'ostaculi cummerciali. I Stati Uniti è l'UE stanu cunsiderendu o implementendu tariffi è investigazioni nantu à i prudutti solari è EV cinesi. Questu minaccia i principali mercati d'esportazione chì furniscenu profitti cruciali per finanziare a R&S naziunale è a cumpetizione di i prezzi.
4. Impulsu più lentu di a pulitica climatica
E preoccupazioni per a sicurezza energetica, a guerra Russia-Ucraina è l'interruzioni di a pandemia anu purtatu parechje regioni à ritardà l'ubbiettivi di carbone, rallentendu a nova crescita di a dumanda d'energia.
In breve
Sovracapacitàprovoca guerre di prezzi è perdite.
Cambiamenti tecnologichirende vulnerabili i dirigenti attuali.
Rischi cummercialiminaccianu l'esportazioni è i profitti.
Ritardi in a pulitica climaticapò rallentà a dumanda.
Ancu s'è u settore cummercializeghja à i minimi storichi è e so prospettive à longu andà sò forti, sti sfidi significanu chì una vera svolta richiederà tempu è pazienza.

Data di publicazione: 08 lugliu 2025