I. Introduzione
UDL-R10Q-F8S24V150AU pruduttu hè una suluzione di scheda di prutezzione di software specificamente cuncipita per i pacchi di batterie di putenza di avviamentu automobilisticu. Supporta l'usu di 8 serie di batterie à fosfatu di ferru di litiu 24V è utilizza un schema N-MOS cù una funzione di avviamentu furzatu cù un clic.
Tuttu u sistema adotta AFE (chip d'acquisizione front-end) è MCU, è certi parametri ponu esse aghjustati in modu flessibile attraversu l'urdinatore superiore secondu i bisogni di u cliente..
II. Panoramica è caratteristiche di u produttu
1. A scheda di putenza usa un substratu d'aluminiu cù un cuncepimentu è un prucessu di cablaggio à alta corrente, chì pò suppurtà grandi impatti di corrente..
2. L'aspettu adotta u prucessu di sigillatura per stampaggio à iniezione per migliurà a resistenza à l'umidità, impedisce l'ossidazione di i cumpunenti è prolungà a vita di serviziu di u pruduttu..
3. A prova di polvere, antiurto, anti-spremitura è altre funzioni protettive.
4. Ci sò funzioni cumplete di sovraccaricu, sovrascarica, sovracorrente, cortocircuitu, equalizazione.
5. U cuncepimentu integratu integra l'acquisizione, a gestione, a cumunicazione è altre funzioni in unu.
III. Descrizzione di a cumunicazione
1. Cumunicazione UART
Sta macchina usa per difettu a cumunicazione UART cù una velocità di trasmissione di 9600 bps. Dopu à a cumunicazione nurmale, i dati di a batteria ponu esse visti da l'urdinatore superiore, cumprese a tensione di a batteria, a corrente, a temperatura, u SOC, u statutu BMS, i tempi di ciclu, i registri storichi è l'infurmazioni di pruduzzione di a batteria. L'impostazioni di i parametri è l'operazioni di cuntrollu currispondenti ponu esse realizate, è e funzioni di aghjurnamentu di u prugramma sò supportate..
2. Cumunicazione CAN
Questa macchina supporta a cunfigurazione di cumunicazione CAN, cù una velocità di trasmissione predefinita di 250 Kbps. Dopu à a cumunicazione nurmale, diverse informazioni di a batteria ponu esse visualizzate nantu à l'urdinatore superiore, cumprese a tensione di a batteria, a corrente, a temperatura, u statu, u SOC è l'infurmazioni di pruduzzione di a batteria. L'impostazioni di i parametri è l'operazioni di cuntrollu currispondenti ponu esse realizate, è a funzione di aghjurnamentu di u prugramma hè supportata. U protocolu predefinitu hè u protocolu CAN à u litiu, è a persunalizazione di u protocolu hè supportata..
IV. Disegnu dimensionale di BMS
Dimensione BMS: Lunghezza * Larghezza * Altezza (mm) 140x80x21.7
V. Descrizzione di a funzione di u tastu
Sveglia di u buttone: Quandu a scheda di prutezzione hè in un statu di sonnu di bassa putenza, appughjà brevemente u buttone per 1s ± 0,5s per sveglià a scheda di prutezzione;
Avviamentu furzatu cù chjave: Quandu a batteria hè sottu tensione o si verificanu altri difetti ligati à a scarica, u BMS spegnerà u tubu MOS di scarica, è in questu mumentu, a vittura ùn pò micca avvià l'accensione. Premendu è tenendu premutu u buttone per 3S ± 1S, u BMS chjuderà furzatamente u MOS di scarica per 60S ± 10S per risponde à a dumanda di putenza in circustanze particulari;
Attenzione: Sè l'interruttore di partenza furzata hè premutu, a funzione di chjusura furzata di u MOS fallirà, è hè necessariu verificà s'ellu ci hè un cortu circuitu fora di a batteria.
VI. Istruzzioni di cablaggio
1. Prima, cunnette a linea B di a scheda protettiva à l'elettrodu negativu principale di a batteria;
2. U cavu di cullezzione parte da u primu filu neru chì cunnetta B-, u secondu filu chì cunnetta u polu pusitivu di a prima stringa di batterie, è dopu cunnetta sequenzialmente u polu pusitivu di ogni stringa di batterie; Inserite di novu u cavu in a scheda protettiva;
3. Dopu chì a linea hè cumpletata, misurate se i valori di tensione B+, B- è P+, P- di a batteria sò listessi, chì indicanu chì a scheda di prutezzione funziona nurmalmente; Altrimenti, seguitate torna l'istruzzioni sopra;
4. Quandu si smonta a scheda di prutezzione, prima scollegate u cavu (s'ellu ci sò dui cavi, scollegate prima u cavu d'alta tensione è dopu u cavu di bassa tensione), è dopu cacciate u cavu d'alimentazione B-.
VII. Precauzioni
1. I BMS di piattaforme di tensione diverse ùn ponu esse mischiati. Per esempiu, i BMS NMC ùn ponu esse aduprati nantu à e batterie LFP.
2. I cavi di diversi pruduttori ùn sò micca universali, assicuratevi di utilizà i cavi currispondenti di a nostra cumpagnia..
3. Pigliate misure per scaricà l'elettricità statica quandu pruvate, installate, toccate è aduprate u BMS.
4. Ùn lasciate micca chì a superficia di dissipazione di u calore di u BMS sia in cuntattu direttu cù e cellule di a batteria, altrimenti u calore seràtrasferiti à e cellule di a batteria è affettanu a sicurezza di a batteria.
5. Ùn smuntate o cambiate micca i cumpunenti BMS da voi stessu
6. U dissipatore di calore in metallo à piastra protettiva di a cumpagnia hè statu anodizatu è insulatu. Dopu chì u stratu d'ossidu sia dannighjatu, cuntinuerà à cunduce l'elettricità. Evitate u cuntattu trà u dissipatore di calore è u core di a batteria è a striscia di nichel durante l'operazioni di assemblaggio.
7. Sè u BMS hè anormale, per piacè smette di aduprà è adupratelu dopu chì u prublema hè statu risoltu.
8. Ùn aduprate micca dui BMS in serie o in parallelu.
Data di publicazione: 08 di settembre di u 2023