I.Introduzione
Cù a larga applicazione di e batterie à u litiu in l'industria di e batterie à u litiu, sò state ancu richieste esigenze di alte prestazioni, alta affidabilità è prestazioni à costu elevatu per i sistemi di gestione di e batterie. Stu pruduttu hè un BMS cuncipitu apposta per e batterie à u litiu. Pò raccoglie, trattà è almacenà l'infurmazioni è i dati di u paccu di batterie in tempu reale durante l'usu per assicurà a sicurezza, a dispunibilità è a stabilità di u paccu di batterie.
II. Panoramica è caratteristiche di u produttu
1. Utilizendu un disignu è una tecnulugia prufessiunale di traccia à alta corrente, pò suppurtà l'impattu di una corrente ultra-grande.
2. L'aspettu adotta u prucessu di sigillatura per stampaggio à iniezione per migliurà a resistenza à l'umidità, impedisce l'ossidazione di i cumpunenti è prolongà a vita di serviziu di u pruduttu.
3. Funzioni antipolvere, antiurto, anti-spremitura è altre funzioni protettive.
4. Ci sò funzioni cumplete di sovraccarica, sovrascarica, sovracorrente, cortocircuitu, equalizazione.
5. U cuncepimentu integratu integra l'acquisizione, a gestione, a cumunicazione è altre funzioni in unu.
6. Cù a funzione di cumunicazione, i parametri cum'è a sovracorrente, a sovrascarica, a sovracorrente, a sovracorrente di carica-scarica, l'equilibriu, a sovratemperatura, a sottotemperatura, u sonnu, a capacità è altri parametri ponu esse impostati attraversu l'urdinatore ospitante.
III. Schema à blocchi funzionale

IV. Descrizzione di a cumunicazione
A cumunicazione predefinita hè UART, è i protokolli di cumunicazione cum'è RS485, MODBUS, CAN, UART, ecc. ponu esse persunalizati..
1.RS485
U predefinitu hè u protocolu di lettera RS485 à u litiu, chì cumunicheghja cù l'urdinatore ospitante designatu per mezu di una scatula di cumunicazione speciale, è a velocità di trasmissione predefinita hè 9600 bps. Dunque, diverse informazioni di a batteria ponu esse visualizzate nantu à l'urdinatore ospitante, cumprese a tensione di a batteria, a corrente, a temperatura, u statu, u SOC è l'infurmazioni di pruduzzione di a batteria, ecc., l'impostazioni di i parametri è l'operazioni di cuntrollu currispondenti ponu esse realizate, è a funzione di aghjurnamentu di u prugramma pò esse supportata. (Questu urdinatore ospitante hè adattatu per i PC di e piattaforme di a serie Windows).
2.PÒ
U predefinitu hè u protocolu CAN à u litiu, è a velocità di cumunicazione hè di 250 KB/S.
V. Descrizzione di u software per PC
E funzioni di l'urdinatore principale DALY BMS-V1.0.0 sò principalmente divise in sei parti: monitoraghju di dati, impostazione di parametri, lettura di parametri, modalità d'ingegneria, allarme storicu è aghjurnamentu BMS.
1. Analizà l'infurmazioni di dati mandate da ogni modulu, è dopu visualizà a tensione, a temperatura, u valore di cunfigurazione, ecc.;
2. Cunfigurà l'infurmazioni per ogni modulu per mezu di l'urdinatore ospitante;
3. Calibrazione di i parametri di pruduzzione;
4. Aghjurnamentu di u BMS.
VI. Disegnu dimensionale di BMS(interfaccia solu per riferimentu, standard micca cunvinziunale, per piacè riferitevi à a specificazione di i pin di l'interfaccia)


VIII. Istruzzioni di cablaggio
1. Prima cunnette a linea B di a scheda di prutezzione (linea blu spessa) à u polu negativu tutale di u pacchettu di batterie.
2. U cavu principia da u filu neru finu cunnessu à B-, u secondu filu hè cunnessu à l'elettrodu pusitivu di a prima stringa di batterie, è l'elettrodu pusitivu di ogni stringa di batterie hè cunnessu à turnu; dopu inserite u cavu in a scheda di prutezzione.
3. Dopu chì a linea hè cumpletata, misurate se e tensioni di a batteria B+ è B- sò listesse à quelle di P+ è P-. Questu significa chì a scheda di prutezzione funziona nurmalmente; altrimenti, rimettetela in funzione secondu ciò chì hè statu dettu sopra.
4. Quandu si rimuove a scheda di prutezzione, prima scollegate u cavu (s'ellu ci sò dui cavi, prima tirate fora u cavu d'alta tensione, dopu tirate fora u cavu di bassa tensione), è dopu scollegate u cavu d'alimentazione B-.
IX. Precauzioni di cablaggio
1. Sequenza di cunnessione di u software BMS:
Dopu avè cunfirmatu chì u cavu hè saldatu currettamente, installate l'accessori (cum'è u cuntrollu di temperatura standard / l'opzione di a scheda di putenza / l'opzione Bluetooth / l'opzione GPS / l'opzione di visualizazione / l'interfaccia di cumunicazione persunalizataopzione) nantu à a scheda di prutezzione, è dopu inserite u cavu in a presa di a scheda di prutezzione; a linea B blu nantu à a scheda di prutezzione hè cunnessa à u polu negativu tutale di a batteria, è a linea P nera hè cunnessa à u polu negativu di carica è scarica.
U pannellu di prutezzione deve esse attivatu per a prima volta:
Metudu 1: Attivate a scheda di putenza. Ci hè un buttone d'attivazione in cima à a scheda di putenza. Metudu 2: Attivazione di carica.
Metudu 3: Attivazione Bluetooth
Mudificazione di i parametri:
U numeru di stringhe BMS è i parametri di prutezzione (NMC, LFP, LTO) anu valori predefiniti quandu lascianu a fabbrica, ma a capacità di a batteria deve esse impostata secondu a capacità attuale AH di a batteria. Se a capacità AH ùn hè micca impostata currettamente, a percentuale di putenza restante serà imprecisa. Per u primu usu, deve esse caricata cumpletamente à 100% cum'è calibrazione. Altri parametri di prutezzione ponu ancu esse impostati secondu i bisogni di u cliente (ùn hè micca cunsigliatu di mudificà i parametri à vuluntà).
2. Per u metudu di cablaggio di u cavu, riferitevi à u prucessu di cablaggio di a scheda di prutezzione hardware nantu à u spinu. L'APP di a scheda intelligente mudifica i parametri. Password di fabbrica: 123456
X. Garanzia
Tutte e batterie BMS à u litiu prodotte da a nostra sucietà anu una garanzia di un annu; se u dannu hè causatu da fattori umani, a manutenzione hè pagata..
XI. Precauzioni
1. I BMS di piattaforme di tensione diverse ùn ponu esse mischiati. Per esempiu, i BMS NMC ùn ponu esse aduprati nantu à e batterie LFP.
2. I cavi di diversi pruduttori ùn sò micca universali, assicuratevi di utilizà i cavi currispondenti di a nostra cumpagnia.
3. Pigliate misure per scaricà l'elettricità statica quandu pruvate, installate, toccate è aduprate u BMS.
4. Ùn lasciate micca chì a superficia di dissipazione di u calore di u BMS cuntatti direttamente e cellule di a batteria, altrimenti u calore serà trasferitu à e cellule di a batteria è affetterà a sicurezza di a batteria.
5. Ùn smuntate o cambiate micca i cumpunenti BMS da voi stessu.
6. U dissipatore di calore in metallo à piastra protettiva di a cumpagnia hè statu anodizatu è insulatu. Dopu chì u stratu d'ossidu sia dannighjatu, cuntinuerà à cunduce l'elettricità. Evitate u cuntattu trà u dissipatore di calore è u core di a batteria è a striscia di nichel durante l'operazioni di assemblaggio.
7. Sè u BMS hè anormale, per piacè smette di aduprà è adupratelu dopu chì u prublema hè statu risoltu.
8. Tutti i pannelli di prutezzione di batterie à u litiu prudutti da a nostra sucietà sò garantiti per un annu; s'elli sò dannighjati per via di fattori umani, a manutenzione hè pagata.
XII. Nota Speciale
I nostri prudutti sò sottumessi à una stretta ispezione è prova di fabbrica, ma per via di i sfarenti ambienti utilizati da i clienti (in particulare in alta temperatura, temperatura ultra bassa, sottu à u sole, ecc.), hè inevitabile chì u pannellu di prutezzione falli. Dunque, quandu i clienti sceglienu è utilizanu BMS, anu bisognu di esse in un ambiente amichevule è di selezziunà un BMS cù una certa capacità di ridondanza.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2023