U 28 di nuvembre, u Daly 2024 U Seminariu di Strategia Operativa è di Gestione hè ghjuntu à una cunclusione riescita in u bellu paisaghju di Guilin, Guangxi. À sta riunione, tutti ùn anu micca solu guadagnatu amicizia è gioia, ma anu ancu ghjuntu à un consensu strategicu nantu à a strategia di a cumpagnia per u novu annu.

Impostazione di a direzzione·riunione è discussione
U tema di sta riunione hè "Fighjate e stelle, tenete i pedi per terra, praticate duramente è pone una basa solida". Hà per scopu di scambià i risultati di i compiti chjave di l'operazione è di a gestione corporativa in l'ultimu annu, realizà un'analisi approfondita di e "carenze" di l'operazione è di a gestione corporativa, è prupostà suluzioni è idee. Pone una basa solida perDalyU sviluppu futuru di è ottene un sviluppu stabile.
Durante a riunione, i participanti anu avutu discussioni approfondite nantu àDalyA strategia di sviluppu, u layout industriale, l'innuvazione tecnologica, l'espansione di u mercatu è altri aspetti. Anu prupostu di sfruttà l'opportunità storiche per u sviluppu di a nova industria energetica, accelerà l'aghjustamentu di u layout industriale è ottimizà l'allocazione di e risorse. Hà presentatu parechje opinioni è suggerimenti preziosi per u sviluppu futuru diDaly.

Scalà e muntagne è visità muntagne è fiumi
Daly hà ancu pianificatu cù cura una attività per chì i participanti abbianu un strettu cuntattu cù a natura.
Tutti anu travagliatu assai per sfidà continuamente à altezze più alte. Lungu a strada, pudete gode di diversi paisaghji naturali cum'è muntagne magnifiche, corsi d'acqua chjari è boschi densi, è sente u charme magicu di a natura.

Cuesione è custruzzione di squadra divertente
Daly hà ancu lanciatu un ghjocu cumunu divertente. Dopu avè sperimentatu una seria di sfide cum'è sunà a batteria per sparghje fiori è bendà l'ochji per evità ostaculi, tutti anu migliuratu a so capiscitura è si sò avvicinati in un'atmosfera rilassata è piacevule. A cuesione di l'impiegati è u spiritu di travagliu in squadra sò stati assai migliurati.
Data di publicazione: 02 dicembre 2023