Relè vs. MOS per BMS à alta corrente: quale hè megliu per i veiculi elettrichi?

Quandu si sceglieUn Sistema di Gestione di Batterie (BMS) per applicazioni à alta correnteCum'è i carrelli elevatori elettrici è i veiculi turistici, una credenza cumuna hè chì i relè sò essenziali per e currenti sopra à 200A per via di a so alta tolleranza di corrente è resistenza à a tensione. Tuttavia, i progressi in a tecnulugia MOS stanu sfidandu sta nuzione.

In termini di cupertura di l'applicazione, i schemi BMS muderni basati in MOS supportanu avà currenti da 200A à 800A, rendenduli adatti per diversi scenarii di alta corrente. Questi includenu motociclette elettriche, carretti da golf, veiculi all-terrain, è ancu applicazioni marine, induve i cicli di start-stop frequenti è i cambiamenti di carica dinamica richiedenu un cuntrollu precisu di a corrente. In listessu modu, in i macchinari logistichi cum'è carrelli elevatori è stazioni di ricarica mobili, e soluzioni MOS offrenu alta integrazione è tempi di risposta rapidi.
Operativamente, i sistemi basati nantu à relè implicanu un assemblaggio cumplessu cù cumpunenti supplementari cum'è trasformatori di corrente è fonti d'alimentazione esterne, chì necessitanu un cablaggio è una saldatura prufessiunali. Questu aumenta u risicu di prublemi di saldatura virtuale, chì portanu à guasti cum'è interruzioni di corrente o surriscaldamentu cù u tempu. In cuntrastu, i schemi MOS presentanu disinni integrati chì simplificanu l'installazione è a manutenzione. Per esempiu, l'arrestu di u relè richiede un cuntrollu di sequenza strettu per evità danni à i cumpunenti, mentre chì u MOS permette un tagliu direttu cù tassi d'errore minimi. I costi di manutenzione per u MOS sò 68-75% più bassi annualmente per via di menu pezzi è riparazioni più rapide.
BMS à alta corrente
relè BMS
L'analisi di i costi rivela chì, mentre i relè parenu più economici inizialmente, u costu tutale di u ciclu di vita di u MOS hè più bassu. I sistemi di relè necessitanu cumpunenti supplementari (per esempiu, barre di dissipazione di u calore), costi di manodopera più elevati per u debugging è cunsumanu ≥5W di energia cuntinua, mentre chì u MOS cunsuma ≤1W. I cuntatti di relè si consumanu ancu più rapidamente, richiedendu 3-4 volte più manutenzione annuale.
In quantu à e prestazioni, i relè anu una risposta più lenta (10-20 ms) è ponu causà "balbuzimenti" di putenza durante cambiamenti rapidi cum'è u sollevamentu di carrelli elevatori o a frenata brusca, aumentendu i risichi cum'è fluttuazioni di tensione o errori di sensori. In cuntrastu, u MOS risponde in 1-3 ms, furnendu una erogazione di putenza più fluida è una durata di vita più longa senza usura di cuntattu fisicu.

In riassuntu, i schemi di relè ponu esse adatti à scenarii simplici di bassa corrente (<200A), ma per l'applicazioni di alta corrente, e soluzioni BMS basate nantu à MOS offrenu vantaghji in termini di facilità d'usu, efficienza di i costi è stabilità. A dipendenza di l'industria da i relè hè spessu basata nantu à sperienze obsolete; cù a tecnulugia MOS chì matura, hè ora di valutà in basa à i bisogni reali piuttostu chè à a tradizione.


Data di publicazione: 28 di settembre di u 2025

CONTATTA DALY

  • Indirizzu: N° 14, Gongye South Road, Parcu Industriale di Scienza è Tecnulugia di Songshanhu, Cità di Dongguan, Pruvincia di Guangdong, Cina.
  • Numeru : +86 13215201813
  • tempu: 7 ghjorni à settimana da 00:00 à 24:00
  • E-mail: dalybms@dalyelec.com
  • Pulitica di privacy di DALY
Mandà un email