Sapete chì i Sistemi di Gestione di Batterie (BMS) sò in dui tipi:equilibriu attivu BMSè equilibriu passivu BMS? Parechji utilizatori si dumandanu quale hè megliu.
L'equilibriu passivu impiega u "principiu di u bucket" è dissipa l'energia eccessiva cum'è calore quandu una cellula si sovraccarica. A tecnulugia di equilibriu passiu hè faciule d'utilizà è assequible. Tuttavia, pò perdi energia, chì riduce a vita di a bateria è a gamma.
"U poviru rendimentu di u sistema pò impedisce à l'utilizatori di ottene u più di a so bateria. Questu hè soprattuttu veru quandu u rendiment di punta hè impurtante".
L'equilibriu attivu usa un metudu "piglià da unu, dà à un altru". Stu metudu rialloca u putere trà e cellule di batterie. Si move l'energia da e cellule cù una carica più alta à quelli chì anu una carica più bassa, rializendu un trasferimentu senza perdita.
Stu metudu ottimizza a salute generale di u pacchettu di batterie, allargendu significativamente a vita è a sicurità di e batterie LiFePO4. Tuttavia, l'equilibriu attivu BMS tende à esse un pocu più caru cà i sistemi passivi.
Cumu sceglite un BMS Active Balance?
Se decide di optà per un BMS di equilibriu attivu, ci sò parechji fatturi à cunsiderà:
1. Sceglie un BMS chì hè intelligente è compatible.
Parechji sistemi BMS di equilibriu attivu funzionanu cù diverse configurazioni di batteria. Puderanu sustene trà 3 è 24 corde. Questa flessibilità permette à l'utilizatori di gestisce diverse batterie di batterie cù un solu sistema, simplificendu a cumplessità è riducendu i costi. Per avè un sistema versatile, l'utilizatori ponu facilmente cunnette parechji pacchetti di batterie LiFePO4 senza avè bisognu di parechji cambiamenti.
2.Scegliteun BMS Active Balance cunbBluetooth integratu.
Questa funzione aiuta l'utilizatori à monitorà i so sistemi di batterie in tempu reale.
Ùn ci hè bisognu di cunfigurà un modulu Bluetooth supplementu. Cunnettendu via Bluetooth, l'utilizatori ponu verificà remotamente l'infurmazioni impurtanti cum'è a salute di a bateria, i livelli di tensione è a temperatura. Sta cunvenzione hè soprattuttu benefica in applicazioni cum'è i veiculi elettrici, i cunduttori ponu verificà u statu di a batteria in ogni momentu. Questu li aiuta à gestisce a bateria più efficacemente.
3.Choose un BMS cun aCorrente di equilibriu attivu più altu:
Hè megliu selezziunà un sistema cù un currente di equilibriu attivu più grande. Un currente di equilibriu più altu aiuta e cellule di a batteria à uguali più rapidamente. Per esempiu, un BMS cù una corrente di 1A equilibra e cellule duie volte più rapidamente di una cun una corrente di 0.5A. Questa velocità hè cruciale per mantene u rendiment ottimali è a sicurità in a gestione di a bateria.
Tempu di post: 31-oct-2024