Sapete chì i Sistemi di Gestione di Batterie (BMS) sò di dui tipi:BMS di equilibriu attivuè BMS di equilibriu passivu? Parechji utilizatori si dumandanu quale hè megliu.

L'equilibriu passivu impiega u "principiu di u secchiu" è dissipa l'energia in eccessu cum'è calore quandu una cellula si sovraccarica. A tecnulugia di l'equilibriu passivu hè faciule d'utilizà è accessibile. Tuttavia, pò sprecà energia, ciò chì riduce a durata è l'autonomia di a batteria.
"E scarse prestazioni di u sistema ponu impedisce à l'utilizatori di sfruttà à u massimu a so batteria. Questu hè particularmente veru quandu e prestazioni massime sò impurtanti."
L'equilibriu attivu usa un metudu "piglià da unu, dà à l'altru". Stu metudu rialloca a putenza trà e cellule di a batteria. Move l'energia da e cellule cù una carica più alta à quelle cù una carica più bassa, realizendu un trasferimentu senza perdita.
Stu metudu ottimizza a salute generale di u pacchettu di batterie, allungendu significativamente a durata di vita è a sicurezza di e batterie LiFePO4. Tuttavia, u BMS di bilanciamentu attivu tende à esse ligeramente più caru cà i sistemi passivi.
Cumu sceglie un BMS Active Balance?
Sè vo decide di optà per un BMS à equilibriu attivu, ci sò parechji fattori da cunsiderà:
1. Sceglite un BMS chì sia intelligente è cumpatibile.
Parechji sistemi BMS à equilibriu attivu funzionanu cù diverse cunfigurazioni di batterie. Puderanu supportà trà 3 è 24 stringhe. Questa flessibilità permette à l'utilizatori di gestisce diverse batterie cù un solu sistema, simplificendu a cumplessità è riducendu i costi. Avendu un sistema versatile, l'utilizatori ponu cunnette facilmente parechje batterie LiFePO4 senza avè bisognu di parechje modifiche.
2.Scegliteun BMS Active Balance cùbBluetooth integratu.
Questa funzione aiuta l'utilizatori à monitorà i so sistemi di batterie in tempu reale.
Ùn ci hè bisognu di cunfigurà un modulu Bluetooth supplementu. Cunnettendu si via Bluetooth, l'utilizatori ponu verificà à distanza informazioni impurtanti cum'è a salute di a batteria, i livelli di tensione è a temperatura. Questa comodità hè particularmente benefica in applicazioni cum'è i veiculi elettrichi, i cunduttori ponu verificà u statu di a batteria in ogni mumentu. Questu li aiuta à gestisce a batteria in modu più efficace.


3. Sceglite un BMS cun aCorrente di equilibriu attivu più alta:
Hè megliu sceglie un sistema cù una corrente di bilanciamentu attiva più grande. Una corrente di bilanciamentu più alta aiuta e cellule di a batteria à equalizà più rapidamente. Per esempiu, un BMS cù una corrente di 1A equilibra e cellule duie volte più rapidamente chè unu cù una corrente di 0,5A. Questa velocità hè cruciale per mantene prestazioni ottimali è sicurezza in a gestione di a batteria.
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2024