Per maximizà a vita è u performance di e batterie di litiu-ion, abitudini di carica degne sò critiche. Studi recenti è Ristentuli di l'Industria evidenziate strategie di carica distinti per i dui tipi di batterie largamente usati: Mitmanese COBALT-Manganese (NCM) Batters è Litp) Batterie. Eccu ciò chì l'utilizatori anu bisognu di sapè:
Recomandazioni Chjave
- Batterie di ncm: Carica à90% o quì sottuper l'usu di ogni ghjornu. Evite carichi cumpleti (100%) à menu chì hè necessariu per i viaghji longu.
- Batterie LFP: Mentre a carica di ogni ghjornu à90% o quì sottuhè ideale, asettimanale piena
- carica(100%) hè necessariu per recalibrà u statale di carica (SOC).
Perchè evitate carichi cumpleti per batterie ncm?
1. High Stress Stress AccelerAs Dografia
E batterie ncm operanu in un limitu di tensione superiore più altu cumparatu cù e batterie di LFP. Caricate charing queste batterie mette à livelli di tensione elevata, accelerizà u cunsumu di materiali attivi in u Cathode. Stu prucessu irreversibile porta à a perdacità per a capacità di a capacità è a scurcia a vita generale di a bateria.
2. I risichi di u imbalanza di cellula
I pacchetti di a batteria hè custituitu di numerosi cellule cun inconsistenzi inherenti per causa di variazioni di fabricazione è disparità elettrochimiche. Quandu caricate à 100%, certi cellule ponu superarge, causendu stress localizzati è degradazione. Mentre i sistemi di gestione di a bateria (BMS) equilibriu di equilibriu equilibriu, ancu sistemi avanzati da marchi di punta cum'è Tesla è ByD ùn pò micca cumplettamente questu risicu.
3. Sfida di a stima
E batterie NCM mostranu una curva di tensione ripirazione, chì permette di a stima di a SOC relativamente precisa via u metudu di a tensione aperta (Occ). In cuntrastu, batterie di lfp mantene una curva di tenta quasi di tenta di tenta di tenta di volu trà 15% è u 95% SOC, facce a lucere di calzardu OCV micca mancanti. Senza carichi pirati di e batterie LFP per replibrà per recalibrate i so valori SOC. Questu pò furzà i bms in modi protettivi frequenti, impegnà a funziunalità è a salute di a bateria à longu andà.


Perchè i batterie LFP anu bisognu di carichi settimanali
A carica settimanale 100% per e batterie LFP serve cum'è un "resettatu" per i bms. Stu prucessu balance zia di cellulari è correggi una impaccuraci causati da u so profilo di tensione stabile. I dati di SO SOC di precisi sò essenziale per l'essenziale per eseguisce e misure protettive in modu efficacemente, cum'è impedisce i ciculi di carica o ottimiscia. Saltare questa calibrazione pò purtà à l'anziane prematura o inespettatu di rendiment in opera.
I migliori pratiche per l'utilizatori
- I pruprietarii di a batteria NCM: Priorità e carichi parziali (≤90%) è riserva carichi cumpleti per i bisogni occasionali.
- I pruprietarii di a bateria LFP: Mantene a carica di ogni ghjornu sottu 90% ma assicuratevi un ciculu di carica settimanale.
- Tutti l'utilizatori: Evita i scaricamenti frequenti è e temperature estremi per allargà più à a vita di a bateria.
Scaccendu sti strategigie, utilizatori di a bateria di duraurazioni di a bateria, reduce a degradazione à longu è assicurighjanu una prestazione affidabile per i veiculi elettrici o sistemi di almacenamentu elettrici.
Stà infurmatu cù l'ultime aghjornamenti nantu à e tecnulugia di a bateria è e pratiche di sustenibilità abbunati à u nostru newsletter.
Tempu di Post: Mar-13-2025