Quandu si assembla un pacchettu di batterie à u litiu, a scelta di u Sistema di Gestione di Batterie (BMS, cumunamente chjamatu scheda di prutezzione) ghjustu hè cruciale. Parechji clienti dumandanu spessu:
"A scelta di un BMS dipende da a capacità di a cella di a batteria?"
Esploremu questu per mezu di un esempiu praticu.
Imaginete chì avete un veiculu elettricu à trè rote, cù un limite di corrente di u controller di 60A. Avete intenzione di custruisce una batteria LiFePO₄ di 72V è 100Ah.
Dunque, quale BMS sceglieresti?
① Un BMS di 60A, o ② Un BMS di 100A ?
Pigliate uni pochi di secondi per pensà…
Prima di rivelà a scelta cunsigliata, analizemu dui scenarii:
- Sè a vostra batteria à u litiu hè dedicata solu à questu veiculu elettricu, tandu basta à sceglie un BMS di 60A basatu annantu à u limite di corrente di u controller. U controller limita digià u cunsumu di corrente, è u BMS serve principalmente cum'è un stratu supplementu di prutezzione da sovracorrente, sovraccarica è sovrascarica.
- Sè avete intenzione di utilizà sta batteria in parechje applicazioni in u futuru, induve puderia esse necessaria una corrente più alta, hè cunsigliatu di sceglie un BMS più grande, cum'è 100A. Questu vi dà più flessibilità.
Da un puntu di vista di u costu, un BMS di 60A hè a scelta più ecunomica è simplice. Tuttavia, se a differenza di prezzu ùn hè micca significativa, sceglie un BMS cù una corrente nominale più alta pò offre più comodità è sicurezza per un usu futuru.
In principiu, hè accettabile fintantu chì a corrente cuntinua di u BMS ùn hè micca inferiore à u limite di u controller.
Ma a capacità di a batteria hè sempre impurtante per a selezzione di BMS?
A risposta hè:Iè, assolutamente.
Quandu si cunfigura un BMS, i fornitori dumandanu di solitu u vostru scenariu di carica, u tipu di cellula, u numeru di stringhe di serie (S count), è soprattuttu, ucapacità tutale di a batteriaQuestu hè perchè:
✅ E cellule di alta capacità o di alta velocità (alta velocità C) anu generalmente una resistenza interna più bassa, in particulare quandu sò raggruppate in parallelu. Questu si traduce in una resistenza generale di pacchettu più bassa, ciò chì significa correnti di cortocircuitu pussibuli più elevate.
✅ Per mitigà i risichi di tali currenti elevate in situazioni anormali, i pruduttori spessu cunsiglianu mudelli BMS cù limiti di sovracorrente ligeramente più alti.
Dunque, a capacità è a velocità di scarica di e cellule (C-rate) sò fattori essenziali per sceglie u BMS ghjustu. Fà una scelta ben informata garantisce chì u vostru paccu di batterie funzionerà in modu sicuru è affidabile per l'anni à vene.
Data di publicazione: 03 lug 2025
