I materiali di e batterie à u litiu anu certe caratteristiche chì impediscenu ch'elli sianu sovraccaricati, sopravvalutati.-scaricatu, sopra-currente, cortocircuitu, è caricatu è scaricatu à temperature ultra alte è basse. Dunque, u pacchettu di batterie à u litiu serà sempre accumpagnatu da un BMS delicatu. BMS si riferisce à uSistema di Gestione di a Batteriabatteria. Sistema di gestione, chjamatu ancu scheda di prutezzione.

Funzione BMS
(1) Percezione è misurazione A misurazione serve à rilevà u statu di a batteria
Questa hè a funzione basica diBMS, cumprese a misurazione è u calculu di certi parametri indicatori, cumpresi a tensione, a corrente, a temperatura, a putenza, SOC (statu di carica), SOH (statu di salute), SOP (statu di putenza), SOE (statu di energia).
U SOC pò esse generalmente capitu cum'è a quantità di putenza restante in a batteria, è u so valore hè trà 0-100%. Questu hè u parametru u più impurtante in u BMS; SOH si riferisce à u statu di salute di a batteria (o u gradu di deterioramentu di a batteria), chì hè a capacità attuale di a batteria attuale. In paragone cù a capacità nominale, quandu u SOH hè inferiore à 80%, a batteria ùn pò esse aduprata in un ambiente energeticu.
(2) Allarme è prutezzione
Quandu si verifica una anomalia in a batteria, u BMS pò avvisà a piattaforma per prutege a batteria è piglià e misure currispondenti. À u listessu tempu, l'infurmazioni d'allarme anormali saranu mandate à a piattaforma di monitoraghju è di gestione è genereranu diversi livelli d'infurmazioni d'allarme.
Per esempiu, quandu a temperatura hè surriscaldata, u BMS disconnecterà direttamente u circuitu di carica è scarica, eseguirà a prutezzione da u surriscaldamentu è manderà un alarme in u fondu.
E batterie à u litiu emetteranu principalmente avvisi per i seguenti prublemi:
Sovraccarica: una sola unità sopra-tensione, tensione tutale sopra-tensione, carica sopra-currente;
Scaricamentu eccessivu: unità unica sottu-tensione, tensione tutale sottu-tensione, scarica sopra-currente;
Temperatura: A temperatura di u core di a batteria hè troppu alta, a temperatura ambiente hè troppu alta, a temperatura MOS hè troppu alta, a temperatura di u core di a batteria hè troppu bassa, è a temperatura ambiente hè troppu bassa;
Statu: immersione in acqua, collisione, inversione, ecc.
(3) Gestione equilibrata
U bisognu digestione equilibratanasce da l'inconsistenza in a pruduzzione è l'usu di e batterie.
Da una perspettiva di pruduzzione, ogni batteria hà u so propiu ciclu di vita è e so caratteristiche. Nisuna batteria hè esattamente listessa. A causa di l'inconsistenze in i separatori, i catodi, l'anodi è altri materiali, e capacità di e diverse batterie ùn ponu esse cumpletamente coerenti. Per esempiu, l'indicatori di coerenza di a differenza di tensione, a resistenza interna, ecc. di ogni cella di batteria chì custituisce un paccu di batteria 48V/20AH varianu in un certu intervallu.
Da un puntu di vista d'usu, u prucessu di reazione elettrochimica ùn pò mai esse consistente durante a carica è a scarica di a batteria. Ancu s'ellu si tratta di u listessu pacchettu di batterie, a capacità di carica è scarica di a batteria serà diversa per via di e diverse temperature è di i gradi di collisione, ciò chì risulta in capacità di e cellule di batteria inconsistenti.
Dunque, a batteria hà bisognu sia di un equilibramentu passivu sia di un equilibramentu attivu. Vale à dì, per stabilisce una coppia di soglie per l'iniziu è a fine di l'equalizazione: per esempiu, in un gruppu di batterie, l'equalizazione principia quandu a differenza trà u valore estremu di a tensione di a cella è a tensione media di u gruppu righjunghji 50 mV, è l'equalizazione finisce à 5 mV.
(4) Cumunicazione è pusizionamentu
U BMS hà una separatamodulu di cumunicazione, chì hè rispunsevule di a trasmissione di dati è di u pusizziunamentu di a batteria. Pò trasmette i dati pertinenti rilevati è misurati à a piattaforma di gestione di l'operazioni in tempu reale.

Data di publicazione: 7 di nuvembre di u 2023