Cù a pupularità mundiale di i veiculi elettrichi (VE), a capiscitura di i fattori chì influenzanu a durata di a batteria à ioni di litiu hè diventata essenziale per i cunsumatori è i prufessiunali di l'industria. Al di là di l'abitudini di carica è di e cundizioni ambientali, un Sistema di Gestione di a Batteria (BMS) di alta qualità emerge cum'è un cumpunente fundamentale per allargà a durabilità è e prestazioni di a batteria.
U cumpurtamentu di carica si distingue cum'è un fattore primariu. Cariche cumplete frequenti (0-100%) è carica rapida ponu accelerà a degradazione di a batteria, mentre chì mantene un livellu di carica trà 20-80% riduce u stress nantu à e cellule. Un BMS sofisticatu mitiga questu regulendu a corrente di carica è impedendu a sovraccarica, assicurendu chì e cellule ricevenu una tensione consistente è evitendu l'invecchiamentu prematuru.
Altri fattori chì cuntribuiscenu includenu e cundizioni di almacenamentu (evitendu cariche piene o vuote à longu andà) è l'intensità d'usu (l'accelerazione frequente à alta velocità scarica e batterie più rapidamente). Tuttavia, quandu sò assuciati à un Sistema di Gestione di a Batteria affidabile, questi impatti ponu esse minimizzati. Cù l'evoluzione di a tecnulugia EV, u BMS cuntinueghja à ghjucà un rolu cintrali in l'ottimizazione di a durata di a batteria, ciò chì ne face una cunsiderazione chjave per chiunque investe in a mobilità elettrica.
Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2025
