Avete intenzione di stallà un sistema di almacenamiento d'energia in casa, ma vi sentite sopraffatti da i dettagli tecnichi? Da l'inverter è e cellule di batteria à u cablaggio è i pannelli di prutezzione, ogni cumpunente ghjoca un rolu cruciale per assicurà l'efficienza è a sicurezza. Analizemu i fattori chjave da cunsiderà quandu selezziunate u vostru sistema.

Passu 1: Cuminciate cù l'inverter
L'inverter hè u core di u vostru sistema di almacenamiento d'energia, chì cunverte l'energia CC da e batterie à l'energia CA per l'usu domesticu.putenza nominaleimpatta direttamente u rendimentu è u costu. Per determinà a taglia ghjusta, calculate u vostrudumanda di putenza di punta.
Esempiu:
Sè u vostru cunsumu massimu include un pianu di cottura à induzione di 2000 W è un bollitore elettricu di 800 W, a putenza tutale necessaria hè di 2800 W. Tenendu contu di a putenziale sovrapvalutazione in e specificazioni di u produttu, sceglite un inverter cù almenucapacità di 3 kW(o più altu per un margine di sicurezza).
A tensione d'entrata hè impurtante:
L'inverter funzionanu à tensioni specifiche (per esempiu, 12V, 24V, 48V), chì determinanu a tensione di u vostru bancu di batterie. Tensioni più alte (cum'è 48V) riducenu a perdita d'energia durante a cunversione, migliurendu l'efficienza generale. Sceglite secondu a scala è u budget di u vostru sistema.

Passu 2: Calculà i requisiti di u bancu di batterie
Una volta chì l'inverter hè sceltu, cuncepite u vostru bancu di batterie. Per un sistema di 48V, e batterie di fosfatu di litiu-ferru (LiFePO4) sò una scelta pupulare per via di a so sicurezza è longevità. Una batteria LiFePO4 di 48V hè tipicamente cumposta da16 cellule in serie(3,2 V per cellula).
Formula chjave per a valutazione attuale:
Per evità u surriscaldamentu, calculate ucorrente massima di travagliuaduprendu dui metudi:
1.Calculu basatu annantu à l'inverter:
Corrente = Potenza di l'inverter (W) Tensione d'entrata (V) × 1,2 (fattore di sicurezza) Corrente = Tensione d'entrata (V) Potenza di l'inverter (W) × 1,2 (fattore di sicurezza)
Per un inverter di 5000W à 48V:
500048×1.2≈125A485000×1.2≈125A
2.Calculu basatu annantu à e cellule (più cunservatore):
Corrente = Putenza di l'inverter (W)(Numeru di cellule × Tensione minima di scarica) × 1,2 Corrente = (Numeru di cellule × Tensione minima di scarica) Putenza di l'inverter (W) × 1,2
Per 16 celle à una scarica di 2,5 V:
5000 (16 × 2,5) × 1,2 ≈ 150 A (16 × 2,5) 5000 × 1,2 ≈ 150 A
Raccomandazione:Aduprate u secondu metudu per margini di sicurezza più alti.

Passu 3: Selezziunate i cumpunenti di cablaggio è di prutezzione
Cavi è Barre Collettrici:
- Cavi di uscita:Per una corrente di 150 A, aduprate un filu di rame di 18 mm² (valutatu à 8 A/mm²).
- Connettori intercellulari:Sceglite barre collettrici cumposte in rame-aluminiu di 25 mm² (classificate à 6A/mm²).
Cunsigliu di Prutezzione (BMS):
Sceglite unSistema di gestione di batteria (BMS) cù una capacità di 150 AAssicuratevi chì specificacapacità di corrente cuntinua, micca a corrente di piccu. Per e cunfigurazioni multi-batteria, selezziunate un BMS cùfunzioni di limitazione di corrente paralleleo aghjunghje un modulu parallelu esternu per equilibrà i carichi.
Passu 4: Sistemi di batterie parallele
L'accumulazione d'energia domestica richiede spessu parechji banchi di batterie in parallelu.moduli paralleli certificatio BMS cù bilanciamentu integratu per impedisce una carica/scarica irregulare. Evitate di cunnette batterie micca identiche per allargà a durata di vita.

Cunsiglii finali
- Dà prioritàCellule LiFePO4per a sicurità è a vita di u ciclu.
- Verificate e certificazioni (per esempiu, UL, CE) per tutti i cumpunenti.
- Cunsultate prufessiunali per installazioni cumplesse.
Allineendu u vostru inverter, u bancu di batterie è i cumpunenti di prutezzione, custruirete un sistema di almacenamiento di energia domestica affidabile è efficiente. Per un'analisi più approfondita, verificate a nostra guida video dettagliata nantu à l'ottimizazione di e cunfigurazioni di batterie à litiu!
Data di publicazione: 21 di maghju di u 2025