U 18 di dicembre di u 2023, dopu à una rivista rigorosa è una valutazione cumpleta da esperti, DongguanDALY Electronics Co., Ltd. hà ufficialmente appruvatu u "Circa u 2023 PMI specializate, di alta gamma è guidate da l'innuvazione è a scadenza in u 2020" publicatu da u situ web ufficiale di u Dipartimentu Provinciale di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione di Guangdong. "Annunziu di a Lista di l'Imprese chì anu Passatu a Revisione", è hà vintu u titulu di "PMI specializate, di alta gamma è guidate da l'innuvazione"."in a Pruvincia di Guangdong in u 2023.

PMI specializate, di alta gamma è orientate à l'innuvazionesò i "leader" trà u gruppu di piccule è medie imprese. Si riferiscenu à l'imprese cù e quattru caratteristiche è vantaghji di "specializazione, raffinatezza, distintività è nuvità". L'imprese "specializate, di alta gamma è guidate da l'innuvazione" sò selezziunate. L'identificazione hè stretta, è l'impresa hè ispezionata è verificata strettamente da parechje dimensioni cum'è e cundizioni operative di l'impresa, u gradu di specializazione è e capacità d'innuvazione. U titulu di piccule è medie imprese "specializate, di alta gamma è guidate da l'innuvazione" hè u titulu onorificu u più autorevole è di più altu livellu in u travagliu naziunale di valutazione di e piccule è medie imprese.
Esse attribuitu u tìtulu di "specializatu, di alta gamma è guidatu da l'innuvazione"PMI In a Pruvincia di Guangdong sta volta hè u ricunniscimentu da parte di u dipartimentu guvernamentale di e capacità fundamentali di a nostra cumpagnia è marca u novu viaghju di l'innuvazione è di a trascendenza di a nostra cumpagnia.
In a prossima tappa,DALY Continuerà à rispettà a strada di sviluppu "specializata, di alta gamma è guidata da l'innuvazione", piglierà l'innuvazione tecnologica cum'è forza motrice, si cuncentrerà nantu à u rinfurzamentu di e capacità principali, striverà per un maggiore prugressu è miglioramentu di e capacità d'innuvazione è di a forza cumpleta, è stimulerà u sviluppu di alta qualità di a nostra sucietà.
Data di publicazione: 30 dicembre 2023