Parechji pruprietarii di veiculi elettrichi (VE) si trovanu di fronte à cunfusione dopu avè rimpiazzatu e so batterie à piombu-acidu cù batterie à litiu: devenu tene o rimpiazzà u "modulu di misurazione" originale? Stu picculu cumpunente, standard solu nantu à i VE à piombu-acidu, ghjoca un rolu chjave in a visualizazione di u SOC (State of Charge) di a batteria, ma a so sustituzione dipende da un fattore criticu: a capacità di a batteria.
Prima, chiarifichemu ciò chì face un modulu di gauge. Esclusivu per i veiculi elettrici à piombu-acidu, agisce cum'è un "cuntabile di batteria": misura a corrente di funziunamentu di a batteria, registra a capacità di carica/scarica è manda dati à u cruscottu. Usendu u listessu principiu di "cunteggio di coulomb" cum'è un monitor di batteria, assicura letture SOC precise. Senza questu, i veiculi elettrici à piombu-acidu mostrerebbenu livelli di batteria erratici.
- Stessu scambiu di capacità (per esempiu, 60V20Ah piombu-acidu à 60V20Ah litiu): Nisuna sustituzione necessaria. U calculu basatu annantu à a capacità di u modulu currisponde sempre, è DalyBMS assicura ancu una visualizazione precisa di u SOC.
- Aghjurnamentu di a capacità (per esempiu, 60V20Ah à 60V32Ah lithium): A sustituzione hè necessaria. U vechju modulu calcula in basa à a capacità originale, ciò chì porta à letture incorrette, ancu mustrendu 0% quandu a batteria hè sempre carica.
Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2025
