Kigali, Rwanda – Mentre u Rwanda impone una pruibizione naziunale di e motociclette à benzina da u 2025, Daly BMS emerge cum'è un fattore chjave perA rivoluzione di a mobilità elettrica in AfricaE suluzioni di u specialistu cinese in a gestione di e batterie stanu trasfurmendu u settore di i trasporti in Ruanda per via di:

- Sicurezza di a batteria parallela è equilibratura attiva
U BMS intelligente di Daly assicura a cunsistenza di a tensione trà i pacchi di batterie paralleli, eliminendu i risichi di refluxu in i sistemi multi-batterie. E flotte di e-moto ruandesi segnalanu costi di manutenzione 35% inferiori è una durata di vita di a batteria 20% più longa dopu l'adozione. - Tecnulugia di cunnessione senza scintille
I moduli di limitazione di corrente impediscenu scintille periculose durante l'integrazione di e batterie - una svolta cruciale per i mercati africani cù una manutenzione limitata. "I nostri meccanici scambianu avà e batterie in modu sicuru ancu in e zone rurale", cunfirma un operatore logisticu basatu in Kigali. - Design Compattu à Alta Corrente
Supportendu una scarica cuntinua di 30-500A in moduli ultracompatti, u BMS di Daly resiste à u terrenu accidentatu di u Rwanda mentre si adatta à telai di e-moto cù spazii limitati. I testi in u mondu reale mostranu una stabilità di u 98% in cundizioni tropicali di 40°C.

Cù più di 20 milioni di spedizioni mundiali è più di 100 brevetti, Daly hà cum'è scopu u mercatu ruandese di l'aghjurnamentu di e-moto. "A tecnulugia BMS affidabile hè cruciale per a transizione EV di l'Africa", nota u rapportu 2025 di a Rwanda Electric Mobility Alliance.
Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2025