Cù u boom di u mercatu mundiale di i veiculi elettrichi (EV) à bassa velocità - chì copre i scooter elettrici, i tricicli elettrici è i quadricicli à bassa velocità - a dumanda di Sistemi di Gestione di a Batteria (BMS) flessibili hè in crescita.U BMS cumpatibile cù a serie intelligente "Mini-Black" appena lanciatu da DALYrisponde à questu bisognu, supportendu cunfigurazioni 4 ~ 24S, intervalli di tensione 12V-84V è corrente continua 30-200A, ciò chì ne face una suluzione versatile per scenarii di mobilità à bassa velocità.
Un puntu culminante chjave hè a so cumpatibilità di serie intelligente, chì risolve i prublemi di inventariu per i clienti B2B cum'è i pruduttori di PACK è i riparatori. À u cuntrariu di i BMS tradiziunali chìnecessitanu stock per serie di celle fisse, u "Mini-Black" funziona cù batterie à ioni di litiu (Li-ion) è litiu-ferru fosfatu (LFP), adattendu si à e cunfigurazioni 7-17S/7-24S. Questu riduce i costi di inventariu di u 50% è permette risposte rapide à i novi ordini senza riacquistu. Rileva ancu automaticamente e serie di celle à a prima accensione, eliminendu a calibrazione manuale.
Per una gestione faciule d'utilizà, u BMS integra Bluetooth è una applicazione mobile, chì permette u monitoraghju in tempu reale di a tensione, a corrente è u statu di carica. Via a piattaforma cloud IoT di DALY, l'imprese ponu gestisce à distanza parechje unità BMS - aghjustendu i parametri è risolvendu i prublemi - per aumentà l'efficienza post-vendita di più di u 30%. Inoltre, supporta a "cumunicazione à un filu" per e marche EV mainstream cum'è Ninebot, Niu è Tailg, chì permette l'usu plug-and-play per l'appassionati di bricolage cù display di cruscottu precisi.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2025
