*Istanbul, Turchia – 24-26 aprile 2025*
DALY, un fornitore mundiale di punta di sistemi di gestione di batterie à u litiu (BMS), hà fattu una apparizione impressiunante à a Fiera Internaziunale di l'Energia è di l'Ambiente ICCI 2025 in Istanbul, Turchia, riaffermendu u so impegnu à prumove e soluzioni di energia verde in u mondu sanu. In mezu à sfide inaspettate, a cumpagnia hà dimustratu resilienza, prufessionalità è tecnulugia d'avanguardia, ottenendu un grande apprezzamentu da i clienti internaziunali.

Superà l'avversità: una testimonianza di resilienza
Ghjustu un ghjornu prima di a mostra, un terramotu di magnitudine 6,2 hà colpitu a Turchia occidentale, pruvucendu tremori in tutta l'area espositiva di Istanbul. Malgradu i disordini, a squadra di DALY hà attivatu rapidamente i protokolli d'emergenza, assicurendu a sicurezza di tutti i membri. À l'alba di u ghjornu dopu, a squadra avia ripresu i preparativi, mettendu in mostra a dedizione è u spiritu incrollabile di a marca.
"Venemu da una nazione chì hà cunnisciutu sia a ricustruzzione sia una crescita rapida. Capimu cumu avanzà di fronte à e sfide", hà dichjaratu u capu di a squadra di a mostra di Turchia di DALY, riflettendu nantu à a perseveranza di a squadra.
Focus nantu à u almacenamentu di l'energia è a mobilità verde
À l'ICCI Expo, DALY hà presentatu u so portafogliu cumpletu di prudutti BMS, adattatu per risponde à e duie priorità di a Turchia: a transizione energetica è a ricustruzzione di l'infrastrutture.
1. Soluzioni di almacenamiento di energia per un futuru resiliente
Cù a Turchia chì accelera a so adopzione di energie rinnuvevuli - in particulare l'energia solare - è a crescente dumanda di suluzioni di energia indipendenti dopu à u terremotu, u BMS di almacenamiento di energia di DALY hè diventatu rivoluzionariu. I punti culminanti includenu:
- Stabilità è SicurezzaCompatibile cù l'inverter fotovoltaichi è di almacenamiento mainstream, u BMS di DALY assicura una distribuzione precisa di l'energia, chì permette à e famiglie di almacenà l'energia solare in eccessu durante u ghjornu è di passà automaticamente à a modalità di backup durante l'interruzioni o di notte.
- Cuncepimentu ModulareL'installazione è a manutenzione simplificate a rendenu ideale per i sistemi solari + di almacenamiento fora di a rete in zone rurali, muntagnose è remote. Da l'alimentazione d'emergenza per i siti di soccorsu in casu di disastru à l'installazioni solari di tetti urbani è l'almacenamiento industriale, DALY furnisce una gestione energetica affidabile è intelligente.


2. Empowering Green Mobility
Mentre e motociclette è i tricicli elettrichi guadagnanu trazione in cità cum'è Istanbul è Ankara, u BMS di DALY si distingue cum'è u "cervellu intelligente" per i veiculi elettrichi leggeri (EV):
- 3-24S Alta CompatibilitàAssicura una putenza stabile per partenze fluide è prestazioni in salita, adatta per i terreni collinari è e strade urbane di a Turchia.
- Gestione Termica è Monitoraghju Remotu: Garantisce un funziunamentu sicuru à temperature estreme.
persunalizazioneSupporta suluzioni persunalizate per i pruduttori lucali di veiculi elettrici, rinfurzendu e capacità di pruduzzione naziunale di a Turchia.
Impegnu in situ: a cumpetenza incontra l'innuvazione
A squadra di DALY hà captivatu i visitori cù dimustrazioni in diretta è discussioni tecniche approfondite, mettendu in risaltu i punti di forza di u BMS in termini di sicurezza, adattabilità, persunalizazione è connettività intelligente. I participanti anu elogiatu l'approcciu centratu nantu à l'utente è a so abilità tecnica.
Impronta Globale: Trè Continenti, Una Missione
L'aprile 2025 hà marcatu a participazione tripla di DALY à e fiere energetiche in i Stati Uniti, in Russia è in Turchia, ciò chì hà messu in risaltu a so espansione glubale aggressiva. Cù più di una decina d'anni di sperienza in R&D di BMS è una presenza in più di 130 paesi, DALY ferma un partenariu di fiducia in l'industria di e batterie à u litiu.

Guardendu avanti
"DALY cuntinuerà à innovà è à collaborà à u livellu mundiale, furnendu suluzioni energetiche più intelligenti, più sicure è più sustenibili per alimentà a transizione verde mundiale", hà cunfirmatu a cumpagnia.
Data di publicazione: 29 d'aprile di u 2025