Daly BMS, un capu mundialmente ricunnisciutu in a tecnulugia di i Sistemi di Gestione di e Batterie (BMS), hà presentatu ufficialmente e so suluzioni specializate adattate per u mercatu indianu di veiculi elettrici à duie rote (E2W) in rapida crescita. Quessi sistemi innovativi sò specificamente cuncepiti per affruntà e sfide operative uniche presenti in India, cumprese temperature ambientali estreme, cicli di start-stop frequenti tipici di u trafficu urbanu congestionatu è e cundizioni esigenti di u terrenu accidentatu chì si trova in varie regioni di u paese.
Caratteristiche tecniche principali:
- Resilienza Termica Avanzata:
U sistema incorpora quattru sensori di temperatura NTC d'alta precisione chì furniscenu una prutezzione cumpleta da u surriscaldamentu, assicurendu un funziunamentu stabile ancu quandu hè espostu à e cundizioni climatiche più estreme di l'India. Questa capacità di gestione termica hè cruciale per mantene e prestazioni è a sicurezza di a batteria durante l'esposizione prolungata à temperature ambientali elevate.
- Prestazione robusta à alta corrente:
Cuncepite per supportà currenti di scarica cuntinue chì varianu da 40A à 500A, queste soluzioni BMS si adattanu à diverse cunfigurazioni di batterie da 3S à 24S. Questa capacità di larga gamma di currenti rende i sistemi particularmente adatti per e cundizioni stradali indiane difficili, cumprese salite ripide è scenarii di carichi pesanti cumunimenti incontrati da e flotte di consegna è l'applicazioni cummerciali di veiculi à duie rote.
- Opzioni di cunnessione intelligente:
E suluzioni presentanu interfacce di cumunicazione CAN è RS485, chì permettenu una integrazione perfetta cù l'infrastruttura di carica in evoluzione di l'India è e rete emergenti di scambiu di batterie. Questa connettività garantisce a compatibilità cù diverse stazioni di carica è supporta l'integrazione di a rete intelligente per una gestione energetica ottimizzata.


"U settore indianu di i veiculi elettrici à duie rote richiede suluzioni chì equilibranu perfettamente l'efficienza in termini di costi cù l'affidabilità senza compromessi", hà enfatizatu u direttore di R&S di Daly. "A nostra tecnulugia BMS adattata lucalmente hè stata sviluppata attraversu testi approfonditi in cundizioni indiane, ciò chì a rende ideale per sustene a transizione di a mobilità elettrica di a nazione - da e dense rete di consegna urbana di Mumbai è Delhi à e difficili rotte himalayane induve l'estremi di temperatura è e variazioni di altitudine richiedenu una resilienza eccezziunale di u sistema".
Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2025