Daly BMS, un prominenteProduttore di sistemi di gestione di batterie (BMS), hà recentemente cumpletatu una missione di serviziu post-vendita di 20 ghjorni in Maroccu è Mali in Africa. Questa iniziativa dimostra l'impegnu di Daly à furnisce un supportu tecnicu praticu per i clienti mundiali.
In Maroccu, l'ingegneri di Daly anu visitatu partenarii à longu andà chì utilizanu u BMS di almacenamiento d'energia domestica è a serie di bilanciamentu attivu di Daly. A squadra hà realizatu diagnostichi in situ, testendu a tensione di a batteria, u statu di cumunicazione è a logica di cablaggio. Anu risoltu prublemi cum'è anomalie di corrente di l'inverter (inizialmente scambiate per guasti BMS) è inaccuratezze di u Statu di Carica (SOC) causate da una scarsa consistenza di e cellule. E suluzioni includenu a calibrazione di i parametri in tempu reale è l'aghjustamenti di u protocolu, cù tutte e procedure documentate per riferimenti futuri.
In Mali, l'attenzione s'hè spostata nantu à i sistemi di almacenamiento d'energia domestica à piccula scala (100 Ah) per i bisogni basi cum'è l'illuminazione è a carica. Malgradu e cundizioni di putenza instabili, l'ingegneri di Daly anu assicuratu a stabilità di u BMS attraversu testi meticulosi di ogni cellula di batteria è di u circuitu stampatu. Questu sforzu sottolinea u bisognu criticu di un BMS affidabile in ambienti cù risorse limitate.
U viaghju hà cupertu migliaia di chilometri, rinfurzendu l'ethos di Daly "Radicati in Cina, Serve Globalmente". Cù prudutti venduti in più di 130 paesi, Daly mette in risaltu chì e so suluzioni BMS sò sustinute da un serviziu tecnicu reattivu, custruendu a fiducia attraversu un supportu prufessiunale in situ.
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2025
