Quandu si cuncepiscenu o si espandenu sistemi alimentati da batterie, si pone una quistione cumuna: Ponu esse cunnessi in serie dui pacchi di batterie cù a stessa tensione? A risposta corta hèIè, ma cun un prerequisitu criticu:a capacità di resistenza à a tensione di u circuitu di prutezzionedeve esse valutatu attentamente. Quì sottu, spieghemu i dettagli tecnichi è e precauzioni per assicurà un funziunamentu sicuru è affidabile.

Capisce i limiti: Tolleranza di tensione di u circuitu di prutezzione
I pacchi di batterie à u litiu sò tipicamente dotati di una scheda di circuitu di prutezzione (PCB) per impedisce a sovraccarica, a sovrascarica è i corti circuiti. Un parametru chjave di sta PCB hè uValutazione di resistenza à a tensione di i so MOSFET(l'interruttori elettronichi chì cuntrolanu u flussu di corrente).
Esempiu di Scenariu:
Pigliate cum'è esempiu dui pacchi di batterie LiFePO4 à 4 celle. Ogni paccu hà una tensione di carica cumpleta di 14,6 V (3,65 V per cella). Se cunnessi in serie, a so tensione cumminata diventa29,2 VUn PCB standard di prutezzione di batteria di 12V hè generalmente cuncipitu cù MOSFET classificati per35–40VIn questu casu, a tensione tutale (29,2 V) rientra in l'intervallu sicuru, chì permette à e batterie di funziunà currettamente in serie.
U Risicu di Superà i Limiti:
Tuttavia, sè cunnette quattru di questi pacchetti in serie, a tensione tutale supererebbe i 58,4 V, assai al di là di a tolleranza di 35-40 V di i PCB standard. Questu crea un periculu nascostu:
A scienza daretu à u risicu
Quandu e batterie sò cunnesse in serie, e so tensioni si sommanu, ma i circuiti di prutezzione funzionanu indipindentamente. In cundizioni nurmali, a tensione cumminata alimenta u caricu (per esempiu, un dispositivu di 48V) senza prublemi. Tuttavia, seuna batteria attiva a prutezzione(per esempiu, per via di una sovrascarica o di una sovracorrente), i so MOSFET disconnetteranu quellu pacchettu da u circuitu.
À questu puntu, a tensione cumpleta di e batterie rimanenti in a serie hè applicata à traversu i MOSFET scollegati. Per esempiu, in una cunfigurazione di quattru pacchetti, un PCB scollegatu si troverebbe di fronte à quasi58,4 V—superendu a so capacità nominale di 35–40 V. I MOSFET ponu tandu fallu per via dirottura di tensione, disattivendu permanentemente u circuitu di prutezzione è lascendu a batteria vulnerabile à risichi futuri.

Soluzioni per cunnessione in serie sicure
Per evità questi risichi, seguitate queste linee guida:
1.Verificate e specificazioni di u fabricatore:
Verificate sempre se u PCB di prutezzione di a vostra batteria hè classificatu per applicazioni in serie. Certi PCB sò esplicitamente cuncipiti per trattà tensioni più elevate in cunfigurazioni multi-pack.
2.PCB d'alta tensione persunalizati:
Per i prughjetti chì necessitanu parechje batterie in serie (per esempiu, accumulazione solare o sistemi EV), sceglite circuiti di prutezzione cù MOSFET d'alta tensione persunalizati. Quessi ponu esse adattati per resiste à a tensione tutale di a vostra cunfigurazione in serie.
3.Cuncepimentu equilibratu:
Assicuratevi chì tutti i pacchi di batterie di a serie sianu currispondenti in capacità, età è salute per minimizà u risicu di attivazione irregulare di i meccanismi di prutezzione.

Penseri finali
Mentre chì a cunnessione di batterie di a listessa tensione in serie hè tecnicamente fattibile, a vera sfida stà in assicurà chìI circuiti di prutezzione ponu trattà u stress di tensione cumulativuPriuritizendu e specificazioni di i cumpunenti è u cuncepimentu proattivu, pudete scalà in modu sicuru i vostri sistemi di batterie per applicazioni à tensione più alta.
À DALY, offremusuluzioni PCB persunalizabilicù MOSFET d'alta tensione per risponde à i bisogni avanzati di cunnessione in serie. Cuntattate a nostra squadra per cuncepisce un sistema di alimentazione più sicuru è più affidabile per i vostri prughjetti!
Data di publicazione: 22 di maghju di u 2025