I. Introduzione
1. Cù l'applicazione generalizata di e batterie di lithium di ferru in u almacenamentu in casa è e stazioni di basa, i requisiti per un altu rendiment, una alta affidabilità è un altu costu sò ancu pruposti per i sistemi di gestione di batterie. DL-R16L-F8S/16S 24/48V 100/150ATJ hè un BMS cuncepitu specificamente per e batterie di almacenamiento d'energia. Adopta un disignu integratu chì integra funzioni cum'è l'acquistu, a gestione è a cumunicazione.
2. U pruduttu BMS piglia l'integrazione cum'è u cuncettu di disignu è pò esse largamente utilizatu in i sistemi di bateria di almacenamentu di l'energia interna è esterna, cum'è l'almacenamiento d'energia in casa, l'almacenamiento d'energia fotovoltaica, l'almacenamiento d'energia di cumunicazione, etc.
3. U BMS adopra un disignu integratu, chì hà più altu efficienza assemblea è efficienza di prova per i pruduttori di Pack, riduce i costi di input di produzzione, è migliurà assai l'assicuranza di qualità di a stallazione generale.
II. Schema di bloccu di u sistema
III. Parametri di affidabilità
IV. Descrizzione di u buttone
4.1.Quandu u BMS hè in modu di sonnu, appughjà u buttone per (3 à 6S) è liberate. A scheda di prutezzione hè attivata è l'indicatore LED s'illumina successivamente per 0,5 seconde da "RUN".
4.2.Quandu u BMS hè attivatu, appughjà u buttone per (3 à 6S) è liberate. U tavulinu di prutezzione hè misu in dorme è l'indicatore LED si accende successivamente per 0,5 seconde da l'indicatore di putenza più bassu.
4.3.Quandu u BMS hè attivatu, appughjà u buttone (6-10s) è liberate. A tavola di prutezzione hè resettata è tutte e luci LED sò spente à u stessu tempu.
V. Lògica di buzzer
5.1.Quandu a culpa si trova, u sonu hè 0.25S ogni 1S.
5.2.When prutegge, chirp 0.25S ogni 2S (eccettu per a prutezzione di sopra-voltage, 3S ring 0.25S quandu sottu-voltage);
5.3.Quandu una alarme hè generata, l'alarma sona per 0.25S ogni 3S (eccettu l'alarma di sopratensione).
5.4.A funzione di buzzer pò esse attivata o disattivata da l'urdinatore superiore, ma hè pruibita da a fabbrica predeterminata.
VI. Svegliate da u sonnu
6.1.Dormi
Quandu una di e seguenti cundizioni sò scontri, u sistema entra in u modu di sonnu:
1) A prutezzione di a cellula o tutale sottu tensione ùn hè micca eliminata in 30 seconde.
2) Press u buttone (per 3 ~ 6S) è liberate u buttone.
3) Nisuna cumunicazione, senza prutezzione, senza equilibriu bms, senza corrente, è a durata righjunghji u tempu di ritardu di sonnu.
Prima di entre in u modu di hibernazione, assicuratevi chì nisuna tensione esterna hè cunnessa à u terminal di input. Altrimenti, u modu di hibernazione ùn pò micca esse inseritu.
6.2.Disceta ti
Quandu u sistema hè in modu di sonnu è una di e cundizioni seguenti sò soddisfatte, u sistema esce da u modu di hibernazione è entra in u modu di operazione normale:
1) Cunnette u caricatore, è a tensione di uscita di u caricatore deve esse più grande di 48V.
2) Press u buttone (per 3 ~ 6S) è liberate u buttone.
3) Cù 485, attivazione di cumunicazione CAN.
Nota: Dopu a prutezzione di a cellula o di a tensione totale, u dispusitivu entra in u modu di sonnu, si sveglia periodicamente ogni 4 ore, è principia a carica è a scaricamentu di MOS. Se pò esse carricu, esce da u statu di riposu è entre in carica normale; Se u svegliu automaticu ùn riesce à carica per 10 volte consecutive, ùn si sveglierà più automaticamente.
VII. Descrizzione di cumunicazione
7.1.CAN cumunicazione
U BMS CAN cumunicà cù l'urdinatore superiore attraversu l'interfaccia CAN, cusì chì l'urdinatore superiore pò monitorà diverse informazioni di a bateria, cumpresa a tensione di a bateria, l'attuale, a temperatura, u statutu è l'infurmazioni di produzzione di batterie. U baud rate predeterminatu hè 250K, è a tarifa di cumunicazione hè 500K quandu si interconnetta cù l'inverter.
7.2.RS485 cumunicazione
Cù dui porti RS485, pudete vede l'infurmazioni PACK. U baud rate predeterminatu hè 9600bps. Sè avete bisognu di cumunicà cù u dispusitivu di surviglianza nantu à u portu RS485, u dispusitivu di surviglianza serve cum'è host. L'indirizzu di l'indirizzu hè da 1 à 16 basatu nantu à i dati di polling di l'indirizzu.
VIII. Comunicazione inverter
A scheda di prutezzione sustene u protocolu inverter di l'interfaccia di cumunicazione RS485 è CAN. U modu di ingegneria di l'urdinatore superiore pò esse stabilitu.
IX.Display screen
9.1.Pagina principale
Quandu l'interfaccia di gestione di a batteria hè visualizata:
Pack Vlot: Pressione totale di a bateria
Im: attuale
SOC:Statu di carica
Press u ENTER per entre in a pagina di casa.
(Pudete selezziunà l'articuli su è giù, dopu appughjà u buttone ENTER per entre, appughjà longu u buttone di cunferma per cambià a visualizazione in inglese)
Cell Volt:Interrogazione di tensione di unità unica
TEMP:Interrogazione di temperatura
Capacità:Quistione di capacità
Status BMS: Una dumanda di statutu BMS
ESC: Esci (sottu l'interfaccia di ingressu per vultà à l'interfaccia superiore)
Nota: Se u buttone inattivu supera i 30 s, l'interfaccia entre in un Status dormant; svegliate l'interfaccia cù qualsiasi cunfini.
9.2.Specificazione di u cunsumu di energia
1)Sottu a visualizazione Status, I compie machine = 45 mA è I MAX = 50 mA
2)In u modu di sonnu, aghju cumpletu macchina = 500 uA è I MAX = 1 mA
X. Disegnu dimensionale
taglia BMS: Longu * Larghezza * Altu (mm): 285 * 100 * 36
XI. Dimensione di a scheda di l'interfaccia
XII. Istruzzioni di cablaggio
1.Pbordu rotection B - prima cù u power line ricevutu un pacchettu batterie u cathode;
2. A fila di fili principia cù u filu neru magre chì culliga B-, u sicondu filu chì culliga a prima seria di terminali di batterie pusitivi, è dopu culliganu i terminali pusitivi di ogni serie di batterie à turnu; Cunnette u BMS à a bateria, NIC è altri fili. Aduprate u detector di sequenza per verificà chì i fili sò cunnessi currettamente, è poi inserite i fili in u BMS.
3. Dopu chì u filu hè finitu, appughjà u buttone per svegliate u BMS, è misurà s'ellu u voltage B +, B-, è P +, P- voltage di a bateria sò listessi. S'elli sò listessi, u BMS travaglia nurmale; Altrimenti, ripetite l'operazione cum'è sopra.
4. Quandu sguassate u BMS, sguassate u cable prima (se ci sò dui cables, sguassate u cable d'alta pressione prima, è dopu u cable di bassa pressione), è dopu sguassate u cable d'alimentazione B-
XIII.Punti per l'attenzione
1. BMS di diverse plataformi di tensione ùn pò micca esse mischju;
2. U cablaggio di diversi fabricatori ùn hè micca universale, assicuratevi di utilizà u filatu di a nostra cumpagnia currispondente;
3. Quandu teste, installate, toccu è aduprà u BMS, pigliate misure ESD;
4. Ùn fate micca a superficia di u radiatore di u BMS cuntattate direttamente a bateria, altrimenti u calore serà trasferitu à a bateria, affettendu a so sicurità di a bateria;
5. Ùn disassemble o cambià cumpunenti BMS da sè stessu;
6. Se u BMS hè anormale, cessate di usà finu à chì u prublema hè risolta.
Tempu di post: Aug-19-2023