I. Introduzione
1. Cù l'applicazione diffusa di e batterie di litiu-ferru in u almacenamentu domesticu è in e stazioni base, sò ancu pruposti requisiti per alte prestazioni, alta affidabilità è prestazioni à costu elevatu per i sistemi di gestione di batterie. DL-R16L-F8S/16S 24/48V 100/150ATJ hè un BMS cuncipitu specificamente per e batterie di almacenamentu d'energia. Adotta un design integratu chì integra funzioni cum'è l'acquisizione, a gestione è a cumunicazione.
2. U pruduttu BMS piglia l'integrazione cum'è u cuncettu di cuncepimentu è pò esse largamente adupratu in sistemi di batterie di almacenamiento di energia interni è esterni, cum'è l'almacenamiento di energia domestica, l'almacenamiento di energia fotovoltaica, l'almacenamiento di energia di cumunicazione, ecc.
3. U BMS adotta un cuncepimentu integratu, chì hà una maggiore efficienza di assemblaggio è efficienza di prova per i pruduttori di pacchetti, riduce i costi di input di produzione è migliora assai a garanzia generale di qualità di l'installazione.
II. Schema à blocchi di u sistema

III. Parametri di affidabilità

IV. Descrizzione di u buttone
4.1. Quandu u BMS hè in modu di riposu, appughjà u buttone per (3 à 6S) è liberallu. A scheda di prutezzione hè attivata è l'indicatore LED s'illumina successivamente per 0,5 secondi da "RUN".
4.2. Quandu u BMS hè attivatu, appughjà u buttone per (3 à 6S) è liberallu. A scheda di prutezzione hè messa in dorme è l'indicatore LED s'illumina successivamente per 0,5 secondi da l'indicatore di putenza più bassa.
4.3. Quandu u BMS hè attivatu, appughjà u buttone (6-10s) è liberallu. A scheda di prutezzione hè resettata è tutte e luci LED sò spente à u listessu tempu.
V. Logica di u buzzer
5.1. Quandu si verifica u difettu, u sonu hè 0,25 s ogni 1 s.
5.2. Quandu si prutege, emette un sonu di 0,25 S ogni 2 S (eccettu per a prutezzione di sovratensione, 3 S emette un sonu di 0,25 S quandu ci hè una sottutensione);
5.3. Quandu hè generata una alarma, l'alarma vibra per 0,25 s ogni 3 s (eccettu l'allarme di sovratensione).
5.4. A funzione buzzer pò esse attivata o disattivata da l'urdinatore superiore, ma hè pruibita da u predefinitu di fabbrica..
VI. Svegliatevi da u sonnu
6.1.Sonnu
Quandu una di e seguenti cundizioni hè soddisfatta, u sistema entra in modalità di sonnu:
1) A prutezzione di a cella o di a sottutensione tutale ùn hè micca rimossa in 30 secondi.
2) Appughjà u buttone (per 3 ~ 6S) è rilasciallu.
3) Nisuna cumunicazione, nisuna prutezzione, nisun equilibriu bms, nisuna corrente, è a durata righjunghje u tempu di ritardu di u sonnu.
Prima di entre in modu d'ibernazione, assicuratevi chì nisuna tensione esterna sia cunnessa à u terminal d'entrata. Altrimenti, ùn si pò entre in modu d'ibernazione.
6.2.Disceta ti
Quandu u sistema hè in modu di riposu è una di e seguenti cundizioni hè soddisfatta, u sistema esce da u modu di ibernazione è entra in u modu di funziunamentu nurmale:
1) Cunnette u caricatore, è a tensione di uscita di u caricatore deve esse più grande di 48V.
2) Appughjà u buttone (per 3 ~ 6S) è rilasciallu.
3) Cù 485, attivazione di a cumunicazione CAN.
Nota: Dopu à a prutezzione di a cella o di a sottutensione tutale, u dispusitivu entra in modalità di sonnu, si sveglia periodicamente ogni 4 ore, è principia à caricà è scaricà MOS. S'ellu pò esse caricatu, esce da u statu di riposu è entre in carica nurmale; Se u svegliu automaticu ùn riesce micca à caricà per 10 volte consecutive, ùn si sveglierà più automaticamente.
VII. Descrizzione di a cumunicazione
7.1.Cumunicazione CAN
U BMS CAN cumunicheghja cù l'urdinatore superiore per mezu di l'interfaccia CAN, affinchì l'urdinatore superiore possi monitorà diverse informazioni di a batteria, cumprese a tensione, a corrente, a temperatura, u statu è l'infurmazioni di pruduzzione di a batteria. A velocità di trasmissione predefinita hè 250K, è a velocità di cumunicazione hè 500K quandu si interconnette cù l'inverter.
7.2.Cumunicazione RS485
Cù dui porti RS485, pudete vede l'infurmazioni PACK. A velocità di trasmissione predefinita hè 9600 bps. Sè avete bisognu di cumunicà cù u dispusitivu di monitoraghju via u portu RS485, u dispusitivu di monitoraghju serve cum'è host. L'intervallu d'indirizzi hè da 1 à 16 basatu annantu à i dati di polling di l'indirizzu.
VIII. Cumunicazione di l'inverter
A scheda di prutezzione supporta u protocolu di l'inverter di l'interfaccia di cumunicazione RS485 è CAN. A modalità d'ingegneria di l'urdinatore superiore pò esse impostata.

IX.Schermu di visualizazione
9.1.Pagina principale
Quandu l'interfaccia di gestione di a batteria hè visualizata:
Pacchettu Vlot: Pressione tutale di a batteria
Im: attuale
SOC:Statu di carica
Appughjà ENTER per entre in a pagina iniziale.
(Pudete selezziunà l'articuli in sù è in giù, dopu appughjà u buttone ENTER per entre, appughjà longu u buttone di cunferma per cambià a visualizazione inglese)


Volt di a cellula::Richiesta di tensione à unità unica
TEMP::dumanda di temperatura
Capacità::Richiesta di capacità
Statu BMS: Una dumanda di statu BMS
ESC: Esci (sottu à l'interfaccia d'entrata per vultà à l'interfaccia superiore)
Nota: Sè u buttone inattivu supera i 30 secondi, l'interfaccia entrerà in un statu dormente; risvegliate l'interfaccia cù qualsiasi limite.
9.2.Specificazione di u cunsumu energeticu
1)Sottu à u Statu di visualizazione, I macchina cumpleta = 45 mA è I MAX = 50 mA
2)In u modu di riposu, I macchina cumpleta = 500 uA è I MAX = 1 mA
X. Disegnu dimensionale
Dimensione di u BMSLunghezza * Larghezza * Altezza (mm): 285 * 100 * 36



XI. Dimensione di a scheda d'interfaccia


XII. L'istruzzioni di cablaggio
1.Pscheda di prutezione B - prima cù a linea elettrica hà ricevutu un pacchettu di batterie u catodu;
2. A fila di fili principia cù u filu neru finu chì cunnetta B-, u secondu filu chì cunnetta a prima seria di terminali pusitivi di a batteria, è dopu cunnetta i terminali pusitivi di ogni seria di batterie à turnu; Cunnette u BMS à a batteria, à a NIC è à l'altri fili. Aduprate u rilevatore di sequenza per verificà chì i fili sò cunnessi currettamente, è dopu inserite i fili in u BMS.
3. Dopu chì u filu hè finitu, appughjà u buttone per sveglià u BMS, è misurà se a tensione B+, B-, è a tensione P+, P- di a batteria sò listesse. S'elle sò listesse, u BMS funziona nurmalmente; Altrimenti, ripetite l'operazione cum'è sopra.
4. Quandu si rimuove u BMS, rimuove prima u cavu (s'ellu ci sò dui cavi, rimuove prima u cavu d'alta pressione, è dopu u cavu di bassa pressione), è dopu rimuove u cavu d'alimentazione B-
XIII.Punti d'attenzione
1. I BMS di piattaforme di tensione diverse ùn ponu esse mischiati;
2. U cablaggio di diversi pruduttori ùn hè micca universale, assicuratevi di utilizà u cablaggio currispundente di a nostra cumpagnia;
3. Quandu si prova, installa, tocca è usa u BMS, pigliate misure ESD;
4. Ùn fate micca chì a superficia di u radiatore di u BMS cuntatti direttamente a batteria, altrimenti u calore serà trasferitu à a batteria, affettendu a so sicurezza di a batteria;
5. Ùn smuntate o cambiate micca i cumpunenti BMS da voi stessu;
6. Sè u BMS hè anormale, smette di utilizallu finu à chì u prublema sia risoltu.
Data di publicazione: 19 d'aostu 2023