L'assemblaggio di batterie à u litiu fai-da-te hè sempre più diffusu trà l'appassionati è i picculi imprenditori, ma un cablaggio impropriu pò purtà à rischi catastrofichi, in particulare per u Sistema di Gestione di e Batterie (BMS). Cum'è u cumpunente di sicurezza principale di i pacchi di batterie à u litiu, u BMS regula a carica, a scarica è a prutezzione da i cortocircuiti. Evità l'errori di assemblaggio cumuni hè cruciale.per assicurà a funzionalità di BMS è a sicurezza generale.
Primu,inversione di cunnessione P+/P- (livellu di risicu: 2/5)provoca corti circuiti quandu si cunnettanu carichi o caricabatterie. Un BMS affidabile pò attivà a prutezzione da i cortocircuiti per prutege a batteria è i dispositivi, ma i casi gravi ponu brusgià cumpletamente i caricabatterie o i carichi.Siconda, omettendu u cablaggio B prima di u cablaggio di campionamentu (3/5)Pare funziunale inizialmente, postu chì e letture di tensione parenu nurmali. Tuttavia, e grande currenti si ridirezionanu versu u circuitu di campionamentu di u BMS, dannighjendu u cablaggio o e resistenze interne. Ancu dopu avè riattaccatu B-, u BMS pò soffre d'errori di tensione eccessiva o guasti - cunnette sempre B- à u negativu principale di a batteria prima.
Sè si verificanu errori, scollegateli subitu. Riattaccate i fili currettamente (B- à u negativu di a batteria, P- à u negativu di a carica/caricatore) è ispezionate u BMS per eventuali danni. Dà priorità à pratiche di montaggio adatte ùn solu allunga a durata di vita di a batteria, ma elimina ancu i periculi di sicurezza inutili assuciati à un funziunamentu difettuosu di u BMS.
Data di publicazione: 28 di nuvembre di u 2025
